رئیس اداره صمت گنبدکاووس خبر داد:

نظارت مستمر بر قیمت کالاها در ایام نزدیک به عید

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۲۶:۴۳
کد خبر: ۹۶۵۴۰۱
نظارت مستمر بر قیمت کالاها در ایام نزدیک به عید
رئیس اداره صمت گنبدکاووس گفت: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان گنبدکاووس استمرار خواهد داشت و در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز طرح ویژه نظارتی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبدکاووس، در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در طی ۱۰ ماه گذشته ۵ هزار و ۹۲۶ مورد بازدید از واحدهای تولیدی، خدماتی و‌توزیعی شهرستان صورت گرفته است، اظهار کرد: ۷۰۱ مورد گشت مشترک با برخی نهادها مانند شبکه بهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی و‌اتاق اصناف انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان گنبدکاووس استمرار خواهد داشت، خاطر نشان کرد: در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز طرح ویژه نظارتی صورت خواهد پذیرفت.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه این طرح از اول اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۹ ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بازرسان ثابت و افتخاری با همکاری بازرسین سایر نهادها بر قیمت کالاها نظارت خواهند داشت.

رجبلی از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۳ اسفند برپا میشود و همچنین غرفه های توزیع میوه شب عید با همکاری شبکه تعاون روستایی نیز موجود میباشد.

وی با اشاره به طرح نظارتی بر توزیع گاز مایع افزود: سهمیه پیش بینی شده تنها برای مصارف خانگی است و فروش آن برای سوخت خودرو تخلف است که با نمایندگی های توزیع کپسول مایع متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی در انبارها و بازار موجود است، ادامه داد:  در طی ۱۰ ماه گذشته ۵۷ تن گوشت قرمز منجمد، ۳۷۶ تن مرغ گرم، ۲۵ تن مرغ منجمد، ۵۰ تن روغن نباتی،  ۳۸ تن برنج با قیمت مصوب و به منظور تنظیم بازار توزیع شده است‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز