استاندار لرستان:

حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات ضروری است / مردم لرستان به منظور تقویت انسجام ملی در انتخابات شرکت می کنند

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۵:۴۵
کد خبر: ۹۶۷۲۶۹
حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات ضروری است / مردم  لرستان به منظور تقویت انسجام ملی در انتخابات شرکت می کنند
سید موسی خادمی گفت: حضور در انتخابات و مشارکت مردم یکی از اصلی ترین مولفه های رفتار سیاسی یک جامعه پویا محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی روز جمعه با دعوت از عموم مردم لرستان برای حضور در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات ،اظهارکرد: در چنین شرایطی چنان که مقام معظم رهبری نیز در بیانات اخیر مورد اشاره قرار داده اند ؛ حضور و مشارکت مردم در انتخابات می تواند در حل مشکلات بین المللی و نیز مسائل داخلی راهگشا و شکل‌گیری یک مجلس قوی و قدرتمند می تواند در تقویت جایگاه و قدرت و امنیت ملی در سطح بین المللی موثر باشد .

خادمی  خاطرنشان کرد:  مردم ولایتمدار استان لرستان همچون گذشته با پیروی از مقام معظم رهبری و با احساس تکلیف شرعی و حمایت از جمهوری اسلامی و به منظور تقویت انسجام ملی در انتخابات شرکت خواهند کرد تا با اتحاد و همدلی مردم ،مجلس یازدهم با قوت کار خود را شروع کند.

او با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات مجلس ،تصریح کرد: قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی محصول نوع تفکر و نظر و توانمندی نمایندگان است.

خادمی  با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات، یادآورشد: وضعیت امروز ما به گونه ای است که با توجه به وضعیت داخلی و برخی مشکلات خارجی،  حضور و مشارکت بالای مردم ضروری است و این حضور پیام مهمی به دشمنان خواهد داد که مردم غیور و ولایی لرستان آن را در انتخابات نشان خواهند داد .

او  آمار کل واجدین شرایط رای دادن در استان لرستان را یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر و تعداد کاندیداها را ۱۹۴ نفر شامل ۱۸۲ مرد و ۱۲ زن اعلام کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز