اعلام قطعی نماینده اردکان در مجلس یازدهم

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۴:۲۱:۲۳
کد خبر: ۹۶۷۷۱۷
اعلام قطعی نماینده اردکان در مجلس یازدهم
با 15 هزار و 848 رأی مردم شهرستان اردکان، محمدرضا دشتی اردکانی به‌عنوان نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم راهی بهارستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرماندار اردکان با حضور در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه ضمن تجلیل از حضور باشکوه و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات دوم اسفندماه 98 از تلاش‌های متصدیان امر انتخابات نیز تشکر و قدردانی کرد.

بهروز شهابی زاد با اشاره به نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردکان، گفت: از مجموع کل آراء مأخوذه که 31 هزار و 42 رأی بوده است آقایان محمدرضا دشتی اردکانی با 15 هزار و 848 رأی، سید اکبر حسینی نژاد با 5 هزار و 309 رأی و سید محمود وزیری با هزار و 744 رأی به ترتیب حائز اکثریت آرای اول تا سوم شهرستان شدند.

وی افزود: همچنین آقایان مهدی دل‌پسند با هزار و 540 رأی، مهدی حسنی با 881 رأی، محمدرضا فاضل پور با 463 رأی، عبدالله عزیزیان نسب با 446 رأی، رحمان رحیمی عقدا با 437 رأی، سید جمال‌الدین طباطبایی مزرعه نو با 413 رأی، ابوالقاسم هاتفی اردکانی با 334 رأی و علیرضا هاتفی اردکانی با 227 رأی را کسب کردند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان در پایان بابیان اینکه در این حوزه انتخابیه تعداد 68 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته‌شده بود، اظهار داشت: میزان مشارکت مردم شهرستان اردکان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 50.52 درصد بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز