اعلام قطعی نماینده تربت جام در مجلس یازدهم

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵:۰۸
کد خبر: ۹۶۷۸۸۸
اعلام قطعی نماینده تربت جام در مجلس یازدهم
رییس مرکز حوزه انتخابیه تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد نتایج آرای به دست آمده در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این حوزه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرتضی حمیدی گفت: از مجموع ۱۸۰ هزار و ۲۶۶ رای  ماخوذه "جلیل رحیمی جهان‌آباد با ۹۸ هزار و ۲۴۸ رای و غلامرضا اسداللهی با ۴۱ هزار و ۸۹۹ رای بیشترین آرا را کسب کردند.

وی افزود: همچنین غلامرضا قنبری با ۲۳ هزار و ۲۱۵ رای، عثمان سالاری با ۶ هزار و ۷۷۲ رای، غلامرضا باقری رخنه با چهار هزار و ۵۴۰ رای، محمد حسین عبداللهی ماهرود با ۲ هزار و ۳۳۷ رای، امیر ذاکری با هزار و ۳۳۱ رای، محسن رضایی با هزار و یک رای، منصور مقدسی با ۵۴۵ رای، شاپور ساکت با ۳۱۹ رای و تقی تقویان با ۵۹ رای در رده‌های بعدی شمارش آرا انتخابات قرار گرفتند.

فرماندار تربت‌جام همچنین گفت: مدارس شهرستانهای تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد امروز سوم اسفند بخاطر فرایند شمارش آرا تعطیل شده‌اند.

۱۱ نامزد در حوزه انتخابیه تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد در انتخابات دوم اسند ماه جاری برای تصاحب یک کرسی نمایندگی مردم این حوزه در مجلس یازدهم رقابت کردند.

۲۸۳ هزار نفر در این حوزه انتخابیه واقع در شرق و جنوب شرق خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن بودند. ۱۸ هزار از این جمعیت شهروندان رای‌اولی هستند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌جام در فاصله ۱۶۵ کیلومتری، مرکز شهرستان ۱۰۸ هزار و ۴۲۴ نفری تایباد در فاصله ۲۲۸ کیلومتری، مرکز شهرستان ۴۳ هزار نفری صالح‌آباد در فاصله ۱۷۴ کیلومتری و مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری باخرز در فاصله ۲۱۵ کیلومتری جنوب شرق و جنوب مشهد قرار دارند. 

تاکنون نتایج شمارش آرا یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفت حوزه انتخابیه شامل تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات، گناباد و بجستان، خواف و رشتخوار، نیشابور، درگز، فریمان و همچنین تربت‌جام، صالح‌آباد، باخرز و تایباد از مجموع ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی اعلام شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز