رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد :

ایجاد ۱۰۱۴ نفر شغل جدید در حوزه صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آق قلا

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۷:۳۰
کد خبر: ۹۶۸۹۸۷
ایجاد ۱۰۱۴ نفر شغل جدید در حوزه صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آق قلا
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در دویست و شصت و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در آق قلا گفت : از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۰۱۴ نفر شغل جدید در حوزه صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آق قلا ایجاد شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین طلوعیان در دویست و شصت و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در محل سالن جلسات مرکز کسب و کار شهرک صنعتی آق قلا برگزار گردید ، گفت : از ۱۰۰۰۰ نفر تعهد اشتغال سازمان صمت استان در سالجاری سهم بخش صمت شهرستان آق قلا ۷۲۰ نفر تعیین شده بود و امروز ۱۰۱۴ نفر اشتغال ایجاد شده این شهرستان در سامانه رصد ثبت شده است .

وی در خصوص سهم این شهرستان از تسهیلات رونق تولید گفت : در سالجاری ۵۴ واحد شهرستان آق قلا جهت اخذ ۵۲۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسیده و به بانکها معرفی شده اند که تا کنون ۱۹ واحد موفق به اخذ ۴۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند .

به گفته طلوعیان ، از محل تسهیلات تبصره ۱۸ نیز سهم این شهرستان ۲۱ طرح مصوب با تسهیلات ۱۶۹ میلیارد تومانی بوده که تا کنون ۶ واحد موفق به اخذ ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات از این محل شده اند .

وی افزود : از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز از ۴۹ طرح با مبلغ ۱۲۴.۳ میلیارد تومان مصوب این شهرستان ، تا کنون ۷ واحد ۹.۹ میلیارد تومان تسهیلات دریافت نموده اند .

گفتنی است در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات آنها اخذ گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز