فرماندار:

با گرانفروشان مواد بهداشتی در نیر برخورد می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۲:۳۸
کد خبر: ۹۶۹۰۶۲
با گرانفروشان مواد بهداشتی در نیر برخورد می‌شود
فرماندار نیر گفت: بازار مواد بهداشتی در این شهرستان رصد می‌شود و با گران‌فروشان مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده برخورد می‌شود.

به گزارش برنا،ابراهیم امامی روز دوشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نیر افزود: در این خصوص گشت‌های تلفیقی از داروخانه‌ها بازدید کرده و فعالیت آنها را تحت نظر دارند.

وی با اشاره به تامین نیازهای بهداشتی شهرستان بیان کرد: نصب پوسترهای مناسب، استفاده از بیلبوردهای شهری در افزایش آگاهی عمومی شهروندان، خودداری از برگزاری هرگونه همایش و برنامه‌های اجتماعی، ورزشی تا زمان عادی شدن شرایط ، ضدعفونی کردن سالن‌های ورزشی و محیط‌های کاری، سم پاشی آب و الکل در اداراتی که بیشترین جمعیت و مراجعه‌کننده را دارد و نیز آموزش رانندگان از جمله راهکاری پیشنهادی در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

فرماندار نیر با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوک به بیماری کرونا در این شهرستان مشاهده یا گزارش نشده است، افزود: با رعایت توصیه و موارد پیشگیرانه که توسط مراجع رسمی از جمله وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع‌رسانی می‌شود، می‌توان از ابتلا به این بیماری پیشگیری کرد و مردم با رعایت نکات بهداشتی در این خصوص نگران نباشند.

امامی با اشاره به ورود ویروس کرونا به کشورمان از آمادگی شهرستان نیر برای مقابله با این بیماری خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس و شیوع احتمالی آن اقدام شده است.

فرماندار نیر اظهارداشت: حفظ آرامش در شرایط کنونی امری مهم و ضروری است و ایجاد هراس و واهمه جامعه را دچار بحران روانی می‌کند. 

وی از برگزاری دوره‌های مختلف در راستای آگاه‌سازی هرچه بیشتر مردم از چگونگی مقابله با این ویروس خبر داد و گفت: شبکه بهداشت و درمان در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

فرماندار نیر افزایش آگاهی، آموزش و اطلاع‌رسانی درست در خصوص ویروس کرونا را راهکاری موثر در ایجاد و حفظ آرامش دانست و تشریح‌کرد: واقعیت‌های آماری در اختیار جامعه قرار گیرد و دستگاه‌های فرهنگی هم در آموزش و اطلاع‌رسانی وارد کار شوند و پیام‌های بهداشتی را اطلاع‌رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز