ضدعفونی تاکسی‌ها در کرج

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۱:۴۲
کد خبر: ۹۶۹۵۷۹
ضدعفونی تاکسی‌ها در کرج
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از ضدعفونی تاکسی ها در کلان‌شهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجید استاد کاظمی با اشاره شیوع ویروس کرونا که منجر به ضدعفونی کردن اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی کرج و حومه شده است، گفت: این مهم از شنبه شب آغاز شده است.

وی ضمن ابراز تأسف از اینکه قیمت مواد ضدعفونی کننده افزایش یافته است، گفت: هر لیتر مواد ضدعفونی کننده را روز شنبه لیتری ۵۵ هزار تومان خریداری کردیم اما امروز در پیش فاکتوری که به ما داده اند قیمت هر لیتر ۷۵ هزار تومان اعلام شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج افزود: در حال حاضر برای ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها روزی ۴۰ لیتر از این مواد استفاده می‌شود، ضدعفونی کردن اتوبوس‌های ملکی به صورت شبانه و زمانی توقف در پارکینگ انجام می‌شود، اما اتوبوس‌های بخش خصوصی در حین کار و زمانی که در ترمینال‌ها در صف انتظار مسافر هستند، ضدعفونی می‌شود.

استاد کاظمی با بیان اینکه پایداری و ماندگاری مواد ضدعفونی کننده روی سطوح حدود ۴۸ ساعت است، گفت: با این اوصاف یک روز در میان باید ضدعفونی کردن فضای داخلی اتوبوس‌ها انجام شود، این مواد نیز بوی آزار دهنده‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه اکنون تهیه مواد ضدعفونی کننده برای تاکسی‌های شهری نیز مدنظر است، افزود: در فاز نخست قرار است ۲۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده را برای استفاده تاکسی‌ها خریداری کنیم و به هر نماینده خط ۲۰ لیتر را به همراه افشانه‌ها تحویل بگیرد تا کار ضدعفونی کردن تاکسی‌ها در صف انتظار مسافر انجام شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با تاکید بر اینکه تردد اتوبوس‌ها به پایانه‌های متروی گلشهر و شهید سلطانی مانند سابق در جریان است، گفت: این در حالی است که بعد از درخواست مسئولان از مردم برای کم کردن ترددها در سطح شهر به منظور کنترل‌های مراقبتی در برابر ویروس کرونا، تردد شهروندان با وسایل حمل و نقل عمومی نیز کاهش داشته است و این نشان می‌دهد که مردم به توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان توجه دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز