تا پایان سال جاری صورت می گیرد:

بهره برداری از دو پل و یک سوله ورزشی در کرج

۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۱:۵۵
کد خبر: ۹۶۹۶۳۴
بهره برداری از دو پل و یک سوله ورزشی در کرج
شهردار کرج گفت: تعدادی از طرح‌های شهرداری تا پایان سال‌جاری به بهره برداری خواهند رسید که پل‌های B1 وB5 درحصارک و نیز سوله ورزشی منطقه ۷ از جمله آنها هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ علی اصغرکمالی زاده بعد از ظهر امروز در نشستی  با اشاره به میزان وصولی نقد و تهاتر شهرداری کرج طی ۱۱ ماه گذشته، بیان داشت: این میزان یک‌هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۶ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه میزان جذب بودجه عمرانی شهرداری کرج ۳۵ درصد است، افزود: بیشترین میزان جذب به ترتیب از سوی معاونت مالی و اقتصادی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، معاونت فنی و عمرانی و منطقه سه شهرداری کرج صورت گرفته است.

شهردار کرج همچنین با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار اظهار کرد: همه بخش‌ها و مناطق در هماهنگی کامل با معاونت خدمات شهری نسبت به اجرای طرح استقبال از بهار اهتمام داشته باشند.

وی با انتقاد از کم نور بودن برخی از خیابان‌های شهر عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز نباید هیچ یک از معابر شهری کمبود نور داشته باشد و رنگ‌آمیزی جداول و پاکسازی شهر نیز باید به سرعت توسط بخش‌های مسئول انجام گیرد.

کمالی زاده از مسئولان خدمات شهری مرکز و مناطق خواست تا به سرعت نسبت به تامین لباس و تجهیزات پاکبانان و سبزبانان جهت حفظ نظافت و بهداشت فردی این افراد و ایجاد منظره مناسب در شهر اقدام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز