سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل:

توزیع ۱۵۰۰ ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ۶ نقطه شهر اردبیل

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۳:۰۷
کد خبر: ۹۷۱۵۵۶
توزیع ۱۵۰۰ ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ۶ نقطه شهر اردبیل
سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : 1500 ماسک ، دستکش و مواد ضد عفونی کننده توسط سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در 6 نقطه شهر توزیع شد .

به گزارش برنا،محمدرضا برادران با بیان اینکه در روزهای آینده اقدامات مقابله ای گسترده تر خواهد شد گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا بیش از 2 هزار پوستر و اطلاعیه های آموزشی و پیشگیری با ویروس و 20 عدد بنر در اماکن ورزشی استان اردبیل نصب کرد . تهیه و توزیع پوستر ها و بنرها درراستای افزایش آگاهی شهروندان و ورزشکاران در خصوص این ویروس انجام شده است .

او با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد معاونت فرهنگی و امور جوانان نیز در کنار اداره کل جهت کاهش خطرات این ویروس در کنار مردم هستند بیان کرد : به همت سازمان های مردم نهاد و معاونت فرهنگی و امور جوانان استان بیش از 1500 ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به همراه پک آموزشی در 6 نقطه پر تردد شهر و مناطق محروم توزیع شد و این اقدامات ادامه خواهد داشت .
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه تمامی مسابقات ، همایش ها و برنامه های فرهنگی ورزشی در سطح استان اردبیل تا اطلاع ثانوی لغو شده است خاطرنشان کرد : کلیه باشگاه های ورزشی ، سالن های ورزشی و استخرها اعم از خصوصی و دولتی تا آخر هفته تعطیل شد .

برادران از ضدعفونی شدن تمامی ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : تا به امروز سالن های مجموعه استادیوم تختی ، سالن 6 هزار نفری رضازاده و سالن حجاب گندزدایی شده است و طی چند روز آینده تمامی اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی گندزدایی می شوند و دراین راستا اقدامات اولیه صورت گرفته است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز