تب کرونا در کدام استانها هنوز داغ است؟

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۷۲۸۳۵
تب کرونا در کدام استانها هنوز داغ است؟
معاون بهداشت وزیر بهداشت ضمن ابراز امیدواری نسبت به روند بهبودی مبتلایان به کروناویروس جدید و افزایش قابل توجه بهبودیافتگان آن، در عین حال گفت: همچنان سه استان گیلان، قم و تهران در صدر ابتلا به این بیماری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر علیرضا رییسی ضمن اشاره به آخرین آمار بروز بیماری کووید 19 در کشور، گفت: خوشبختانه مجموع بهبودیافتگان این بیماری در کشور به435 نفر رسیده است و  نسبت افرادی که بهبود می‌یابند و از بیمارستان مرخص می‌شوند روند بسیار خوبی دارد.

وی گفت: همچنان سه استان گیلان، قم و تهران در صدر ابتلا به این بیماری هستند؛ گرچه روند قم تقریبا به حالت ثابت رسیده است، اما همچنان موارد در این سه استان زیاد است و در سایر استان‌ها به صورت تک‌گیر ابتلا وجود دارد.  

بر اساس اعلام وزارت بهداشت در 24 ساعت گذشته تعداد 835 نفر دیگر به کرونا مبتلا شده اند و با احتساب این تعداد، کل مبتلایان قطعی به کرونا در کشور به 2336 نفر رسید.

همچنین در 24 ساعت گذشته تعداد 11 نفر نیز جان خود را از دست داده اند و با احتساب این افراد تعداد کل جانباختگان نیز به 77نفر رسید.

لازم به ذکر است استان های گیلان، قم و تهران بیشترین شیوع را داشتند ضمن اینکه از ابتدا تا امروز 8332 نفر در بیمارستان ها بستری شده اند، از 5737 نفر تست گرفته شده که آزمایش 2336نفر مثبت اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز