استاندار لرستان خبرداد:

کمک ۱۸ میلیارد ریالی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان جهت مقابله با ویروس کرونا

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۹:۱۹
کد خبر: ۹۷۶۴۲۷
کمک ۱۸ میلیارد ریالی  به دانشگاه علوم پزشکی لرستان جهت مقابله با ویروس کرونا
سید موسی خادمی از اختصاص مبلغ ۱۸ میلیارد ریال اعتبار تحت عنوان کمک برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ خادمی در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: این اعتبار در راستای تجهیز و خرید لوازم بهداشتی برای بیمارستان‌های سطح استان، در جهت درمان مبتلایان و مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته است .

اوضمن اشاره به اینکه اوضاع تحت کنترل است، افزود: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا توسط دستگاه‌های اجرایی طبق برنامه  انجام گرفته و همکاری‌های بسیار خوبی با دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است .

خادمی تصریح کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر، فضاهای عمومی و اماکن پرتردد سطح استان با همکاری دستگاه های اجرایی به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد اما با این حال مردم سعی کنند در خانه بمانند و از حضور در اماکن عمومی و تردد های بی مورد پرهیز کنند .

او ضمن اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی توسط مردم ، خاطر نشان کرد: بخش زیادی از اجرای عملیات مهار ویروس کرونا توسط مردم انجام می شود و بخش کوچکی از آن برعهده دستگاه های اجرایی است از این رو رعایت نکات بهداشتی از طرف مردم امری واجب و بدیهی است .

 خادمی با بیان اینکه رسانه ها یاریگر ما در بحث مقابله با ویروس کرونا هستند، تاکیدکرد: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص خطرات ویروس کرونا سهم بسزایی در مهار آن دارد و تا کنون اقدامات خوبی در این راستا توسط رسانه ها، مطبوعات،  فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز استان انجام شده است که در نوع خود قابل تقدیر بوده و انتظار می رود این همکاری تا پایان بحران و شکست ویروس کرونا ادامه داشته باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز