رئیس سازمان برنامه و بودجه:

ادامه آزاد راه شهید همت دوشنبه آینده به بهره برداری می رسد

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۴:۱۷
کد خبر: ۹۷۶۸۹۰
ادامه آزاد راه شهید همت دوشنبه آینده به بهره برداری می رسد
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از افتتاح ادامه آزاد راه شهید همت در دوشنبه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ دکتر محمد باقر نوبخت پیش از ظهر امروز ضمن بازدید از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح شود اما با تلاش شبانه روزی دست اندکاران و مجریان با وجود بارش های زمستانی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا، اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای پایانی خود رسیده و دوشنبه هفته آینده عملیات عمرانی این آزاد راه پایان می یابد و بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون مسافران در محدوده تهران - کرج ساعت ها  با ترافیک سنگین مواجه شده و  برای آنان خستگی ایجاد می شد اما با گشایش آزاد راه شهید همت این مشکل را نخواهیم داشت ضمن آنکه گشایش خط یک آزاد راه تهران - شمال به کاهش بار ترافیکی بین تهران و کرج کمک کرد و اکنون افتتاح ادامه آزادراه شهید همت در تکمیل خط یک آزاد راه تهران - شمال برای روان سازی بیشتر ترافیک انجام می شود. 

معاون رییس جمهور بیان داشت: تلاش فرزندان ملت ایران در عرصه سازندگی در این شرایط و برهه حساس ستودنی است چرا که در شرایطی که جهان و ایران درگیر یک ویروس وحشی و پرگسترش است، کار و تلاش بی وقفه ادامه دارد.

وی همچنین از پیگیری ها و تلاش استاندار البرز، مجموعه وزارت راه و شهرسازی به ویژه دست اندرکاران پروژه آزاد راه شهید همت و رسانه های جمعی برای تکمیل و اطلاع رسانی این پروژه قدردانی کرد.

گفتنی است آزادراه شهید همت به طول حدود ۴۰ کیلومتر ، تاکنون حدود ۳۰ کیلومتر آن بین تهران و کرج زیربار ترافیک رفته و مابقی آن به مرحله تکمیل و پایانی رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز