مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل

مایع ضدعفونی کننده در مناطق کم‌برخوردار اردبیل توزیع می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۸:۳۸
کد خبر: ۹۷۸۴۶۷
مایع ضدعفونی کننده در مناطق کم‌برخوردار اردبیل توزیع می‌شود
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از بسته‌بندی و توزیع ۱۴ هزار مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح یک لیتری و پک بهداشتی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان خبر داد.

به گزارش برنا،رامین معبودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کار توسط جمعی از خیرین و به همت جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اردبیل، خلخال و نمین آماده و به منظور گندزدایی و ضدعفونی دست و سطوح در محلات و روستاهای مختلف توزیع می‌شود.

وی اظهارداشت: پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال و دهیاران در این طرح مشارکت دارند.

او گفت: تاکنون سه هزار عدد محلول ضدعفونی کننده در روستاها و محلات حاشیه‌ای شهرستان خلخال و ۱۵۰ پک بهداشتی توسط اعضای داوطلبان خانه هلال عنبران جمعیت هلال احمر شهرستان نمین توزیع شده است.

وی استقرار گروه‌های تست غربالگری پیشگیری از ویروس کرونا در ۹ ایستگاه، تهیه محتوای آموزشی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت آموزش در خصوص مقابله با کرونا، تهیه و پخش برنامه آموزشی تلویزیونی هلال سبلان ، اجرای برنامه‌های پویش ملی لبخند، پویش ملی با خانواده، پویش ملی هلال آماده، جشنواره فیلم و عکس و نقاشی، طرح آماده وطن، اجرای طرح‌های ابتکاری، فعالیت‌های تیم سحر، جشنواره خاطره‌نویسی با عنوان ماه و قلم، اجرای طرح ملی آوای وطن، اجرای قصه‌گویی تلفنی مهرگویان (تلفن گویای رایگان) و اجرای طرح فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای پیشگیری از کرونا را بخشی از اقدامات این جمعیت ذکر کرد.

معبودی گفت: توزیع سه هزار بروشور آموزشی، جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مبلغ ۸۵ میلیون ریال، طراحی مسابقات فرهنگی و هنری از طریق شبکه‌های مجازی برای گروه‌های سنی مختلف در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان در زمینه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز