رئیس پلیس آگاهی گلستان اعلام کرد:

بر هم زنندگان آرامش مردم در شب چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند بود

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷:۲۱
کد خبر: ۹۷۸۸۹۶
بر هم زنندگان آرامش مردم در شب چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند بود
رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: بر هم زنندگان آرامش مردم در شب چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: ،سرهنگ مجتبی مروتی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد:  نیروی انتظامی قرارگاه نوروزی خود را تحت عنوان قرارگاه امام علی (ع) هر سال قبل از ایام نوروز فعال کرده و در آن تمام حوادث و اتفاقات سطح جامعه را از در فضای مجازی و واقعی از ق5 روز قبل از عید تا ۱۵ فروردین رصد می کند.

وی با اشاره به چهارشنبه سوری، گفت:  نیروی انتظامی در شب چهارشنبه سوری در بین مردم حضور پیدا خواهد کرد و با اجرای یک طرح با برهم زنندگان امنیت مردم را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا، چهارشنبه سوری خلوتی را پیش بینی می کنیم و کشفیات ما هم گواه این است که مردم خیلی دنبال خرید مواد محترقه نیستند.

 

مروتی خاطرنشان کرد: حدود ۲۵ هزار قطعه انواع مواد محترقه در سطح استان کشف شده است.

وی ضمن بیان اینکه امنیت جامعه را با هیچ چیز معاوضه نخواهیم کرد افزود: در صورتیکه فردی با برهم زدن آرامش مردم و خانواده ها در شب چهارشنبه سوری دستگیر شود تا پایان تعطیلات مهمان ما بوده که هماهنگی ها در این رابطه با مقام قضایی نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: خودروهایی که در همین رابطه توقیف شوند تا پایان تعطیلات در پارکینگ خواهند بود.

وی بیان کرد: مجازات این موضوع هم بسته به جرم متفاوت است و به عملکردی که فرد متخلف مرتکب میشود بستگی دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با تاکید بر اینکه مردم سعی کنند  در شب چهارشنبه سوری با مراعات زحمت کادر درمان و آتش نشانی را دوچندان نکنند گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا در بین مردم اکنون فضای مناسبی برای تجمعات نیست و خانواده ها سعی کنند فرزندان خود را در خانه نگه دارند و از رسم و رسومات کهن در برپایی این مراسم بهره بگیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز