سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان خبر داد:

برگزاری برنامه های هفته جوان در بستر فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۳:۲۵
کد خبر: ۹۸۴۵۲۲
برگزاری برنامه های هفته جوان در بستر فضای مجازی
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان از برگزاری برنامه های هفته جوان امسال در بستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان:قاسم مارزلو ضمن تبریک فرارسیدن هفته جوان اظهار کرد: از تمامی جوانان سمن های مردم نهاد که در روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا با زحمات شبانه روزی انصافا پا به پای نهادهای مدنی و درمانی به خدمت رسانی در کاهش الام مردم و پیشگیری از شیوع این بیماری پرداختند تشکر ویژه دارم.

وی ضمن تاکید براینکه تلاش های این جوانان مستلزم دیده شدن است افزود: جوانان سمن های مردم نهاد در خانه جوانان استان به تولید محتواهای آموزشی در زمینه های روانشناسی،بهداشت و سلامت خانواده ، تهیه و تولید پک های ضد عفونی،تهیه ویدیو بازیهای بومی محلی و موارد مرتبط دیگر پرداختند و در حال حاضر نیز در حال فعالیت می باشند.

وی یادآور شد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مقرر شد تمامی برنامه های پیش بینی شده برای هفته جوان در فضای مجازی انجام شود.

وی اضافه کرد : این برنامه ها شامل تولید محتوا، برگزاری مسابقات آنلاین، برگزاری جنگ شادی و جذب خیرین برای مشارکت جهت خدمت رسانی به مردم انجام خواهد شد.

وی همچنین افزود : کارناوال بزرگ کمک به نیازمندان در روز نیمه شعبان تشکیل و بسته های مواد غذایی به دست جامعه هدف مورد نظر خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز