با شیوع ویروس کرونا

بازرسی از اماکن ورزشی در مشگین شهر ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۴:۱۲
کد خبر: ۹۸۴۵۶۹
بازرسی از اماکن ورزشی در مشگین شهر ادامه دارد
به دنبال شیوع ویروس کرونا بازرسی از اماکن ورزشی در مشگین شهر ادامه دارد.

به گزارش برنا،تقدیسی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان مشگین شهرضمن تقدیروتشکر از همکاران این اداره به جهت پیگیری های مستمر ازاماکن ورزشی این شهرستان افزود: همچنان بازرسی از باشگاه‌های ورزشی ادامه دارد اما متاسفانه برخی باشگاه‌ها به ابلاغیه ما مبنی بر تعطیلی تمام اماکن ورزشی توجهی نداشته‌اند ومانیز دستور به تعطیلی 2 باشگاه دیگر داده ایم. پیش از این نیز 3 باشگاه به دلیل سرپیچی از قانون، تعطیل شده‌اند.

او بیان کرد: متاسفانه برخی باشگاه ها با فراهم کردن شرایط برای ورزش و البته درآمدزایی خود، افراد را به درون باشگاه راه داده و سپس با بستن درب، به گونه ای عمل می‌کنند که گویی باشگاه تعطیل است تا در صورت بازرسی از باشگاه‌ها، کسی متوجه حضور افراد درون باشگاه نشود. عملی که از پایه و اساس دور زدن قانون و از همه بدتر ظلم در حق افراد در شرایط فعلی است زیرا در وضعیت قرنطینگی خانگی، خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها ناشی از عدم فعالیت ورزشی به مراتب کمتر از خطر ابتلا به کرونا ویروس است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشکین شهر ادامه داد : توصیه و تاکید ستادپیشگری از کرونا ویروس جدیداین است که در شرایط فعلی درب هیچ باشگاهی باز نباشد در ادامه به صورت قاطعانه با متخلفین برخورد خواهیم کرد زیرا شرایط بحرانی و نگران‌کننده است و این مدیران باید هم به فکر جان خود و هم به فکر جان مردم و ورزشکاران باشند.
تقدیسی گفت : در این شرایط، هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی جان مردم نیست و سلامتی مردم خط قرمز ما محسوب می‌شود پس در صورتی که باشگاهی به تاکید و توصیه مراکز ذی‌صلاح تمکین نکند، با آن برخورد جدی تر خواهیم داشت.
او خاطرنشان کرد : باشگاه های متخلف که در این شرایط تعطیل می شوند باید به این نکته نیز توجه کنند که اداره کل ورزش و جوانان استان بعدا به راحتی، رضایت به بازگشایی چنین باشگاه هایی نمی دهد و برخورد ما با آن ها خیلی شدیدتر است زیرا با سلامتی مردم و جامعه سر و کار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز