معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو باخبرگزاری برنا خبرداد:

برنامه های هفته جوان امسال به صورت مجازی برگزار می شود / تولید برنامه های شاد و مفرح در فضای مجازی برای جوانان

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۱:۳۸
کد خبر: ۹۸۴۵۷۷
برنامه های هفته جوان امسال به صورت مجازی برگزار می شود / تولید برنامه های شاد و مفرح در فضای مجازی برای جوانان
فرهاد دیناروند گفت: در هفته جوان مجمع جوانان وهمه سمن های حوزه جوانان استان برنامه ها، آموزشها، کارگاه ها و نشست های خود را در شبکه های مجازی برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دیناروندروز یکشنبه  در این گفت وگو با اشاره به آغاز هفته جوان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر "ع"و هفته جوان ، اظهار کرد: جوانان برومند و انقلابی استان باید با الگو قراردادن سیره حضرت علی اکبر (ع) از شاخصها و خصوصیات اخلاقی و بارز ایشاناستفاده کنند.

او افزود:  در بهمن ماه سال گذشته ستاد برگزاری برنامه های هفته جوان به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های این هفته  باحضور  مدیر کل ورزش و جوانان استان شکل گرفت و طی جلسات مختلف برنامه ریزی مناسبی برای این هفته صورت پذیرفت؛ اما با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا ویروس، و اجتناب از تجمعات؛ برنامه های هفته جوان امسال را به سمت فضای مجازی بردیم .

دیناورند تصریح کرد: در این راستا مقررشد مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان وهمه سمن های جوانان استان برنامه ها، آموزشها، کارگاه ها و نشست های خود را در شبکه های مجازی برگزار کنند و با استفاده از  فضای مجازی، برنامه های زنده برای ارتباط با جوانان و فضای گفتمان برای پاسخگویی مسئولان به جوانان و ارائه نقطه نظرات جوان با حضور مسئولان ترتیب داده شود.

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان  ضمن دعوت همگانی برای پرهیز از اجتماعات و ماندن در خانه به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تلاش های سازمان های مردم نهاد جوانان استان را در بحث  مبارزه باکروناقابل تقدیردانست و تاکید کرد:  مجمع جوانان لرستان در همان آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح استان فعالیت های قابل توجهی را آغاز کردند وسمن ها  تا زمان ریشه کن شدن  این ویروس  فعالیت های خود را با شدت بیشتری در این خصوص ادامه خواهند داد .

او ادامه داد: همچنین دفاتر مشاوره ازدواج و خانواده استان هم در کنار سمن ها به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و روانی ناشی از ویروس کرونا و مشکلات  ناشی از  خانه نشینی خانواده ها، آماده هستند تا در هفته جوان به صورت رایگان و از طریق تلفن و فضای مجازی به متقاضیان ارائه خدمات نمایند.

دیناروند تولید محتوا ،و تولید برنامه های شاد و مفرح در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این هفته به منظور بالا بردن روحیه نشاط در سطح جامعه عنوان کرد و یادآورشد:  امیدوارم با مشارکت مردم و تلاش جوانان این مرز و بوم هرچه سریعتر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس و بازگشت روزهای خوش و درخشان برای این مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز