کسب رتبه اول شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در کشور

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۴:۱۳
کد خبر: ۹۸۴۶۴۶
کسب رتبه اول شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در کشور
شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در ارزیابی سالانه تصفیه خانه های آب شرب در کشور حائز رتبه اول در تصفیه خانه آب شرب ناهارخوران و رتبه پنجم در تصفیه خانه النگدره در بین شرکت های آب و فاضلاب گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛  بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اظهار کرد :با توجه به وضعیت پارامترهای کمی و کیفی آب خروجی تصفیه خانه ها و اطلاعات ثبت شده در سامانه سپتا و همچنین نتایج ناشی از بازدید کارکنان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، تصفیه خانه های  آب ناهار خوران و النگدره گرگان به ترتیب رتبه های اول و پنجم را طی آخرین ارزیابی تصفیه خانه های کشور کسب نمودند.

وی با تاکید بر این مطلب که کیفیت آب شرب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب بوده و همکاران ما در این  مجموعه در راستای  تامین آب شرب سالم و بهداشتی  از هیچ کوششی دریغ نداشته اند افزود : تصفیه خانه آب گرگان به خاطر شرایط فنی مطلوب وسطح بالای کیفی  آب  شرب ، از تصفیه خانه های برتر کشور محسوب می شود .

هرمزی در ادامه ضمن تبریک این افتخار مهم به همه پرسنل و پیمانکاران زحمت کش شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد :در این روزها نیاز مشترکین به آب شرب و بهداشتی ،از هر چیز دیگری مهم تر است و در شرایط کنونی ،تحقق این مهم ،صرفا با همت و تلاش  شبانه روزی همکاران صنعت در سراسر استان محقق خواهد شد .

هرمزی در خاتمه افزود :  صرفا کسب رتبه ممتاز نشانه خاتمه فرآیند ارتقای تصفیه خانه ها نبوده و این شرکت از هم اکنون در حال برنامه ریزی جهت انجام پیش نیازهای مربوط به ارتقای عملکرد تصفیه خانه های یاد شده و دسترسی به سطوح عملکرد مطلوبتر می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز