رییس کل دادگستری لرستان:

تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده های متهمین / ضرورت ارتقاء بهداشت فضای نگهداری مددجویان وتأمین اقلام مورد نیاز

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۲:۵۲
کد خبر: ۹۸۵۰۱۹
تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده های متهمین  / ضرورت ارتقاء بهداشت فضای نگهداری مددجویان وتأمین اقلام مورد نیاز
محمّد رزم رییس کل دادگستری لرستان به همراه جمعی از معاونین و قضات به طور سرزده از زندان پارسیلون خرّم آباد بازدیدکردند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛در این بازدید 6 ساعته رییس کل دادگستری لرستان و هیأت همراه با متهمین و محکومین بندهای مختلف زندان پارسیلون خرّم آباد ملاقات و ضمن استماع مطالب آنان، دستورات قضایی لازم در راستای تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده های متهمین، اجرای دقیق و کامل دستورالعمل عفو نوروزی، دستورالعمل مرخصی نوروزی ونیز استفاده از نهادهای ارفاقی موضوع قانون مجازات اسلامی را صادرکردند.

رییس شورای قضایی لرستان همچنین با اشاره به ضرورت ارتقاء بهداشت فضای نگهداری مددجویان و تأمین اقلام مورد نیاز بر مراقبت هرچه بیشتر در این زمینه و تمدید مرخصی زندانیان واجد شرایطی که اخیرا" به مرخصی اعزام شده اند به لحاظ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

این مقام ارشد قضایی استان با ارزیابی شرایط حفاظت فیزیکی زندان پارسیلون، ضرورت تأمین اعتبارات عمرانی و تجهیزات و تعمیر اداره کل زندانهای و اقدامات تأمینی و تربیتی استان لرستان را یادآور و نکات لازم در این زمینه را به مددیران مربوطه ابلاغ کردند.

همچنین با تصمیم رییس کل دادگستری استان لرستان مقرر شد تا رییس دادگاه انقلاب اسلامی مرکز استان و دادرسان دادگاه انقلاب اسلامی مستقر در حوزه های قضایی تابعه با حضور منظم و مستمر در زندان و برگزاری جلسات رسیدگی به صورت فوق العاده نسبت به تعیین تکلیف پرونده های مربوطه و صدور حکم مقتضی اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز