معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز خبر داد:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی "سردار دل ها"

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۳:۳۱
کد خبر: ۹۸۵۵۹۸
معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، از تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی "سردار دل ها" تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ امیر رحمانی با اعلام این خبر افزود: برگزاری مسابقه «سردار دل ها» ایده مشترک ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز و انجمن ادبی فرزانگان این استان است که اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تاریخچه تشکیل ستاد عتبات عالیات و نقش سردار سلیمانی در آن، اظهار کرد:  بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها، برحسب وظیفه و رسالتی که برگردن ما بود، اقدام به برگزاری این مسابقه کشوری کردیم که با توسل به اهل بیت(سلام الله علیها) و روح بلند سردار سلیمانی بسیار مورد توجه قرار گرفت و تقریبا هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و بالای 700 نفر نیز شرکت کننده داشتیم.

رحمانی در خصوص محورهای برگزاری مسابقه خاطر نشان کرد: از شاعران و هنرمندان دعوت می‌شود تا با ارسال اشعار و دل نوشته‌های خود با محوریت سردار حاج قاسم سلیمانی، مقاومت، امنیت، ایثار و شهادت، دفاع مقدس و مدافعان حرم در مسابقه کشوری سردار دل ها حضور به هم رسانند.

وی تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه کنگره به آدرس danial7699@ در فضای مجازی و یا به آدرس دبیرخانه واقع در کرج، چهارراه طالقانی، پارکینگ طبقاتی شهرداری کرج، طبقه4 تا تاریخ سوم اسفندماه ارسال کنند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری و ویروس کرونا در کشور زمان اتمام ارسال آثار به این جشنواره که تا آخر اسفندماه 1398 بود، تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد تا افراد علاقه مند بتوانند در این مسابقه که شامل جوایز مادی و معنوی نفیسی است، شرکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز