اجرای طرح ورزش در خانه در خراسان رضوی/ ورزش در خانه ایده بسیار فنی بود

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۱:۵۷
کد خبر: ۹۸۵۷۲۱
اجرای طرح ورزش در خانه در خراسان رضوی/ ورزش در خانه ایده بسیار فنی بود
رییس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا و‌ الزام به تعطیلی اماکن ورزشی طبق دستور دفتر توسعه ورزش همگانی طرح ورزش در خانه در تمام استان ها از جمله خراسان رضوی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هانیه امانی در این خصوص اظهار کرد: بعد از شیوع بیماری کرونا و‌ الزام به تعطیلی اماکن ورزشی  طبق دستور دفتر توسعه ورزش همگانی طرح ورزش در خانه در تمام استانها اجرا می شود.

وی افزود: بر اساس این طرح  روسای گروه توسعه ورزش همگانی استانها، روزانه گزارش کار خود را ارائه می کنند و بعد از بررسی توسط کارشناسان دفتر هر روز جدول عملکرد استان ها اعلام می گردد.

امانی ضمن تشکر از روسای ورزش و جوانان شهرستان ها و همچنین هیات های ورزشی  استان که صمیمانه همگاری کردند از  تلاشهای بی وقفه مربیان و ورزشکاران و باشگاهها تقدیر کرد.

وی افزود: با حمایت مدیر کل محترم ورزش و جوانان عملکردها رصد می شود و ارزیابی سه ماهه اول سال ۹۹ بر این اساس خواهد بود و حتی بودجه از محل ورزش همگانی در نظر گرفته خواهد شد.

رییس گروه توسعه ورزش همگانی گفت: تا کنون بیش از ۵ هزار کلیپ و پوستر  برای اینجانب ارسال شده، مسابقات ورزش در خانه  هر روز انجام می شود و همچنین در چند رشته ورزشی از جمله دارت و باستانی مسابقات آنلاین داریم.

امانی گفت: به دستور وزارت صفحه اینستاگرامی با آدرس

https://instagram.com/khorasan__hamegani53?r=nametag

گروههای توسعه ورزش همگانی برای آگاهی مردم و همچنین کلیپ های آموزشی برای عموم در نظر گرفته شده است.

رییس گروه توسعه ورزش همگانی ضمن تشکر از دکتر کرمی کارشناس دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت که شبانه روز اخبار استان ها را انعکاس می دهند از تمام روسای  هیات ها ی ورزشی و روسای ورزش و جوانان شهرستان ها خواست این طرح را جدی بگیرند و در همگانی کردن ورزش پویایی و نشاط خانواده ها و کشف استعدادها تلاش مضاعف کنند تا انشالله به یاری خداوند ویروس منحوس کرونا را شکست .

وی در پایان از زحمات هیات بولینگ و بیلیارد و پزشکی ورزشی و همگانی تشکر کرد و گفت: هیات انجمن های ورزشهای رزمی و فوتبال مشهد ورزشهای همگانی مشهد و اداره ورزش و جوانان مشهد و قوچان در اجرای این طرح تا کنون پیشتازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز