فعالیت بیش از ۱۶۰ پزشک ورزشی درجبهه سلامت

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۲:۰۸
کد خبر: ۹۸۵۸۶۰
فعالیت بیش از ۱۶۰ پزشک ورزشی درجبهه سلامت
رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی از فعالیت بیش از ۱۶۰ پزشک ورزشی در جبهه سلامت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا گلدوزیان درخصوص اقدامات هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی در ستاد پیشگیری از شیوع کرونا استان گفت: در این مدتی که با ویروس کرونا درگیر هستیم 28 جلسه مشترک را با سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار کردیم و خوشبختانه تعامل خوبی را با این سازمان برقرار کردیم.

وی ادامه داد: غربالگری کلیه مراجعین به اداره کل ورزش و جوانان استان ، ضدعفونی کردن فضای اداری این اداره وهمچنین توزیع مواد ضدعفونی و ماسک در بین کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیئت‌های ورزشی را در دستور کار خود قرار دادیم.

گلدوزیان خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت بازرسان ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی ماسک،لباس و دستکش حفاظتی برای این عزیزان در نظر گرفتیم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی تصریح کرد: بیست نفر از پزشکان ورزشی به صورت داوطلبانه در مرکز 1050 دانشگاه علوم پزشکی برای هدایت تلفنی بیماران به مراکز سطح یک و دو در این محل مستقر شدند.

وی عنوان کرد: علاوه بر این پزشکان،140 پزشک ورزشی را برای همکاری در ویزیت بیماران کرونایی جذب و با این پزشکان همکاری کردیم، همچنین مرکز سطح یک پذیرش بیماران درگیر کرونا را با مجوز دانشگاه علوم پزشکی تجهیز کردیم.

گلدوزیان در پایان گفت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، برنامه آموزشی در مورد پیشگیری ودرمان ویروس کرونا را تولید و منتشر کردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز