رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر اعلام کرد:

روستای التپه پیشتاز و موفق در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۴:۰۷:۴۳
کد خبر: ۹۸۵۹۹۰
روستای التپه پیشتاز و موفق در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر روستای التپه را یه‌عنوان پیشتاز و موفق در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ مسعود فلاح در حاشیه بازدید از ارزیابی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روستای التپه، ضمن عملکرد مثبت مسئولین و مردم این روستا، اظهار کرد: پارک جنگلی عباس آباد به‌عنوان یکی از مناطق گردشگری در شهرستان بهشهر و مازندران محسوب می‌شود که مسیر ورودی آن از روستای التپه بوده و گذرگاه مسافرین و گردشگران زیادی می‌باشد اما در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که با تمهیدات و تلاش‌های شبانه‌روزی شورا، دهیاری و پایگاه بسیج این روستا در ابتدای ورودی خیابان ولایت روستای التپه با موفقیت انجام و کنترل می‌شود.

وی افزود: مسیرهای روستای التپه که منتهی به عباس آباد و روستاهای همجوار می‌شد توسط مسئولین این روستا مسدود شد تا از شیوع ویروس کرونا به داخل روستا جلوگیری شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: ویروس مرز نمی‌شناسد، فقیر و غنی نمی‌شناسد و هر فردی چه پیر و چه جوان رعایت نکند، کرونا یقه‌اش را می‌گیرد و ثابت کرده از همه قوی‌تر و جدی‌تر است.

فلاح با بیان اینکه غفلت از کرونا استقبال از مرگ است، عنوان کرد: گردش ویروس کرونا فقط به دست مردم قطع می‌شود و هر کجا توانستیم ویروس منحوس کرونا را در بیرون خانه تنها بگذاریم قطعا این ویروس چون میزبانی نخواهد داشت از بین خواهد رفت.

وی دغدغه مسئولین روستای التپه را پرهیز مسافر به داخل روستا دانست و خاطرنشان کرد: از تردد و ورود خودورهای با پلاک غیربومی به داخل روستا جلوگیری بعمل می‌آید و اجازه نمی‌دهند خودروهای غیربومی وارد روستا شوند و اگر هم با این مورد برخورد کنند بدون هیچ تعارفی خودرو را به سمت محور مواصلاتی شهر هدایت می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در ادامه تاکید کرد: مسئولین شهرستان، پزشکان، پرستاران، مدافعان سلامت، رسانه ملی و خبرنگاران همه یک صدا به شیوه‌های مختلف فریاد می‌زنند، خواهش می‌کنند «لطفا در خانه بمانید»؛ چون اگر مردم به بهانه‌های مختلف به بیرون  بروند و موضوع را جدی تلقی نکنند در واقع با اینکار با جان‌شان بازی می‌کنند فلذا خواهشمندم این سری از افراد به بهانه‌های مختلف تعادل را برهم نزنند و همانند شهروندانی که شاید قریب یک ماه و اندی در خانه‌ها قرنطینه هستند آنها هم در خانه بمانند.

فلاح در پایان خطاب به افرادی که سوار بر ماشین شخصی خود می‌شوند و در سطح شهر دور می‌زنند، گفت: فکر نکنید کرونا در ماشین، بیرون، مغازه، نانوایی و تجمعات نیست و با خیال آسوده از آن گذر می‌کنید. باید بدانید کرونا در یک قدمی ایستاده و بسیار خطرناک است. باید همه رعایت کنیم و در خانه بمانیم تا با توکل برخدا این ویروس منحوس ریشه‌کن شود.

photo_2020-04-07_15-36-30

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز