رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد:

نورافشانی کرج همزمان با بانگ یامهدی ادرکنی

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۹:۲۹
کد خبر: ۹۸۵۹۹۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همزمان با بانگ یا مهدی ادرکنی چهار نقطه در شهرستان کرج نیز نورافشانی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: در ساعت ۱۸.۳۰ چهارشنبه ۲۰ فروردین سرود جمهوری اسلامی، دعای فرج، مولودی خوانی و سروده های ویژه ولادت با سعادت امام زمان (عج) از بلندگو های ثابت سطح استان پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشن صوتی نیمه شعبان با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا تا هنگام اذان مغرب ادامه دارد و پس از اذان نیزپخش دعای فرج را خواهیم داشت.

روحی یزدی اضافه کرد: همچنین در سراسر کشور درساعت ۲۰:۴۵ امشب نیز زیارت آل یاسین از مسجد جمکران توسط صدا و سیما پخش می شود .

وی همچنین بیان داشت: همزمان سراسر کشور استان البرز نیز درساعت راس ساعت ۲۱ امشب ۲۰ فروردین ماه "بانگ یامهدی ادرکنی از بلندگوهای مسجد خود خواهد داشت که مردم نیز از پشت بام ها همراه می شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه گفت: ظهر نیمه شعبان با مولودی خوانی از بلندگوهای ثابت در خیابان های اصلی شهرستان های استان البرز تا اذان ظهر این روز بزرگ گرامی داشته  شده و پس از اذان دعای فرج در این استان طنین انداز می شود.

وی خاطرنشان کرد: صبح و بعد ازظهر نیمه شعبان نیز کمیته مردمی جشن های نیمه شعبان با مداحی های صوتی همراه با ضدعفونی که در معابر وخیابان های شهر کرج دارد یک ساعت قبل از اذان ظهر این روزخجسته را پاس خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز