در سال ۹۸؛

۱۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد

۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۸:۲۶
کد خبر: ۹۸۷۹۱۵
۱۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد
سرپرست شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در این استان مصرف شد که ۱۸۰ میلیون مترمکعب نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن افتخاری با اعلام این مطلب افزود: بیشترین میزان مصرف با توجه به سرد بودن هوا مربوط به دوره زمستان پارسال و به میزان چهار میلیارد و ۲۲۸ میلیون متر مکعب است و فصل پاییز نیز سه میلیارد و ۴۴۵ میلیون مترمکعب گاز مصرف شد.

وی ادامه داد: در تابستان سال 98 دو میلیارد و ۴۶۷ میلیون و در فصل بهار نیز دو میلیارد و ۷۴۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی تحویل بخش های مختلف مصرفی استان شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات شرکت گاز در شرایط شیوع کرونا گفت: در شرایط کنونی قرائت کنتور گاز به صورت غیر حضوری و بوسیله خوداظهاری شهروندان انجام می‌شود. مشترکین محترم می‌توانند مطابق زمان بندی تعیین شده که از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود نسبت به ثبت و اعلام رقم کارکرد کنتور گاز خود اقدام کنند.

افتخاری افزود: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به دو درگاه اینترنتی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir، تماس با سامانه های تلفنی 1894 و 37074 یا کد دستور پیامکی نسبت به اعلام و ثبت شماره کنتور گاز خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ دو میلیون و 360 هزار مشترک گاز طبیعی در قالب 95 درصد جمعیت تحت پوشش شهری و روستایی استان خراسان رضوی از خدمات شرکت گاز بهره مند هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز