مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری لرستان:

لرستان در انتصاب بانوان رتبه‌ی ششم را دارد /تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۷:۱۰
کد خبر: ۹۹۱۹۵۶
لرستان در انتصاب بانوان رتبه‌ی ششم را دارد /تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان
ناهیدپرویزپورگفت: تاکنون با انتصاب ۹۳نفر زن در پست‌های مختلف مدیریتی ، به طور مشترک با استان سمنان در رتبه‌ی ششم کشور قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ پرویزپور  در دیدار و گفتگو با دکترمقصودی منتخب مردم حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم ،اظهار کرد:در سال ۱۳۹۹ با قوت و انرژی بیشتری در راستای ارتقاء وضعیت زنان استان در همه عرصه‌های سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی تلاش خواهیم کرد.

او با اشاره به تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان افزود: سند ارتقاء وضعیت زنان مرجع و ملاک عمل ما در رصد و پایش عدالت جنسیتی،افزایش مشارکت های سیاسی اجتماعی و اقتصادی  در دستگاههای اجرایی قرار خواهد گرفت.

پرویزپور ضمن قدردانی از حمایت استاندارلرستان از بانوان استان در طول سالهای گذشته ،تصریح  کرد: خوشبختانه استاندارلرستان همواره از حوزه‌ی بانوان و برنامه‌های این حوزه حمایت کرده‌اند و تاکنون نیز با انتصاب ۹۳ نفر زن در پست‌های مختلف مدیریتی توانسته‌ایم به طور مشترک با استان سمنان در رتبه ششم کشوری قرار بگیریم

او انتخاب یک زن به‌عنوان نماینده در تاریخ مشارکت سیاسی لرستان را نقطه عطفی دانست و ادامه داد: امیدواریم با همراهی و همکاری مشترک ، تا پایان برنامه ششم شاخص‌های عدالت جنسیتی، در همه ابعاد در فرآیند توسعه پایدار و  متوازن محقق شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در پایان تاکید کرد:تصویب لایحه امنیت زنان ،تعامل و ارتباط با معاون رییس‌جمهور در امور زنان ،کمک به رفع مشکلات اقتصادی زنان سرپرست خانوار و بیمه زنان خانه‌دار ، معافیت مالیاتی زنان کارآفرین ، جذب اعتبارات شناور ملی در حوزه زنان ، از جمله مطالبات جامعه زنان است که ان‌شالله با پیگیری نمایندگان محترم استان ، ویژه دکتر مقصودی به عنوان نماینده زن استان ، تحقق خواهد یافت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز