جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید کرج برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۱:۲۷
کد خبر: ۹۹۲۹۲۸
جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید کرج برگزار می شود
رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: برای جبران فرصت های گردشگری از دست رفته درصدد هستیم در مهر ماه سال جاری اولین جشنواره گلهای داوودی را در کاخ مروراید برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، پیمان بضاعتی پور خبر از امکان بازدید مجازی از لاله ها و  فرش گل کاخ مروارید داد و گفت: با توجه به شرایط ویژه امسال و تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با برنامه ریزی های صورت گرفته امکانی فراهم شد تا شهروندان بتوانند از باغ گلها و کاخ مروراید به صورت مجازی بازدید کنند.

وی اظهار داشت: از شهریور سال 98 که فضای سبز کاخ مروراید در اختیار مجموعه مدیریت شهری کرج قرار گرفت سازمان سیما،منظر به نمایندگی این نهاد خدمات رسان به صورت بی وقفه و شبانه روزی مشغول آماده سازی ، بهسازی بازپیرایی و انجام کارهای باغبانی مجموعه فضای سبز کاخ مروراید شد و با هدف حضور حداکثری مردم در آذر ماه سال گذشته بیش از 100 هزار پیاز لاله و همین مقدار گلهای فصلی و بهاری در این مجموعه تاریخی کاشته شد.

این مسئول توضیح داد: علاوه بر احیای فضای سبز و جوانسازی درختان به موضوع مبلمان شهری – نور پردازی آسفالت محوطه آن وجه ویژه ای شده و دریاچه آن نیز لکه گیری ،بهسازی آبندی و آبگیری شده است.

رییس سازمان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج  به موضوعات فضای سبز و محیط زیست و تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته برای این مجموعه گفت:  در سال جاری نیز 5 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای کاخ مروراید در نظر گرفته شده و تا پایان سال کلیه فعالیت های مرتبط با احیاو بهسازی آن انجام خواهد شد.

بضاعتی پور امکان فراهم شدن تور مجازی از باغ گلها و کاخ مروراید را در راستای گسترش خدمات فرهنگی و غنی سازی حس گشت و گذار در اماکن گردشگری ارزیابی کرد و گفت: برای جبران فرصت های گردشگری از دست رفته درصدد هستیم در مهر ماه سال جاری اولین جشنواره گلهای داوودی را در کاخ مروراید برگزار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز