سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا:

خاطرات خوبی از شهر مشهد دارم

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۹۴۵۴۷
خاطرات خوبی از شهر مشهد دارم
سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد گفت: شرایط خوبی را در لیگ برتر امسال پشت سر گذاشتیم و توانستیم نتایج قابل قبولی را بدست آوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سرجان ایوانوویچ سرمربی صربستانی تیم بسکتبال  آویژه صنعت پارسا درباره شرایط به وجود آمده برای لیگ برتر بسکتبال گفت : ایران در سال‌های گذشته پیشرفت زیــادی در بســکتبال داشــته است و هم اکنون یکی از بهترین تیم های آسیا اســت و لیگ حرفه ای را هم برگزار می‌کنند، اما متاسفانه با شروع ویروس کرونا لیگ برتر امسال ناتمام ماند و از این موضوع بسیار ناراحت شدم.

وی ادامه داد:  امســال لیگ شرایط پرفشاری داشــت و تیم‌ها نزدیک به هم بودند، اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشــتیم، اما من تمرکزم بر روی تیم و افزایش کیفیت بازیکنان گذاشتم و خوشبختانه نتایج قابل قبولی را کسب کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پارسا در خصوص شایعاتی که در خصوص جدایی‌اش از این تیم مطرح شده بود عنوان کرد: من هم اخباری درباره جدایی ام شنیدم، اما تصمیمی برای جدایی نداشــتم و هیچ وقت در باشــگاه چنین بحثی مطرح نشد. برخی رسانه های صربستانی هم درباره وضعیت من و احتمال جدایی از من پرسیدند، اما من به آن ها گفتم در مشهد راحت هستم و امنیت ایران مشکلی ندارد.

سرجان درباره شرایط تیم بسکتبال پارسا در لیگ برتر بسکتبال گفت: با مجموعه‌ای حرفه ای و با امکاناتی خوب در شهر مشهد درحال کارکردن بودم بازیکن ایده آل در تیمم دارم، من در کنار بازیکنان فصل فوق العاده ای را  پشت سر گذاشتیم، با جوانان و علاقه‌مندان این تیم هر روز پیشرفت کردیم و توانستیم نتایج خوبی را بدست آوریم. درباره آینده، قطعا مدیریت باشــگاه هدف گذاری کرده است و باید ببینیم که شــرایط به چه شکلی پیش می رود.

وی تصریح کرد: تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا به شرایط خوبی رسیده است و حالا ظرفیت یک تیم مدعی را دارد، اما برای آینده باید ببینیم منابعی برای هدف گذاری قهرمانی و حفظ بازیکنان وجود دارد یا نه، با این حال خودم علاقه به کار در  شهر مشهد را دارم اما دراین بــاره تصمیم دوطرف مهم است که در پایان فصل مشــخص می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال پارسا عنوان کرد: پارســا بازیکنانی خیلی خوب برای بسکتبال مشــهد ساخته اســت و با ۱۰بازیکن مشهدی که در تیم داریم، به شرایط ایده آلی رسیده ایم.

وی درباره رابطه‌اش با سایر ورزش‌ها در مشهد گفت: در زمان حضورم در مشهد نتایج سایر تیم‌های ورزشی این شهر را در زمان آزاد و خارج از کار، دنبال کردم. هــواداران پرشــوری در اینجا حضور دارند که امسال احساس می کنم به بسکتبال هم نزدیک شده بودند، ما بازی به بازی جمعیت بیشتری را در ســالن دیدیم که پرشورتر از قبل، ما را حمایت می کردند. مردم مشــهد و هواداران این شــهر امسال به ما خیلی کمک کردند و زمــان مســابقات و در زمانی که در محیط های عمومی بودیم، حس خوبی را به ما منتقل کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز