مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز:

زمان بازگشایی اماکن ورزشی مشخص نیست/ پلمب۶۰ باشگاه ورزشی متخلف

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۷:۵۷
کد خبر: ۹۹۵۰۶۹
زمان بازگشایی اماکن ورزشی مشخص نیست/ پلمب۶۰ باشگاه ورزشی متخلف
مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه اماکن ورزشی جزو صنوف پرخطر محسوب می شوند ،گفت: هنوز زمان مشخصی برای شروع دوباره فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی اعلام نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،امیر غفرانی اظهار کرد: باشگاه‌ها و اماکن ورزشی همچنان فعالیت نخواهند داشت و تصمیم گیری در خصوص زمان بازگشایی مجدد آنها به ۱۵  اردیبهشت موکول شده است.

وی ادامه داد: پس از تصمیم گیری ستاد ملی کرونا در خصوص مشاغل پرخطر در ۱۵ اردیبهشت، زمان بازگشایی مجدد باشگاه‌های ورزشی استان اعلام می‌شود.

این مسئول افزود: تا ابلاغ دستور جلسه ستاد ملی کرونا در خصوص زمان فعالیت مجدد باشگاه‌های ورزشی، با واحدهایی که تخلف کنند و باز باشند برخورد جدی صورت می‌گیرد.

این مسئول توضیح داد: در حال حاضر بیش از ۹۰۰ باشگاه ورزشی در کرج وجود دارد و بدون شک نظارت  دقیق برای اطمینان از عدم فعالیت آنها در شرایط فعلی کار ساده‌ای نیست به همین دلیل گزارش‌های مردمی می‌تواند کمک بسزایی در برخورد با متخلفانی که با سلامت مردم بازی می‌کنند، داشته باشد.

غفرانی اضافه کرد: در این راستا تا کنون ۶۰ باشگاه ورزشی که به دستور العمل ستاد مل کرونا عمل نکرده و علی رغم تاکید زیاد فعالیت کرده‌اند، پلمب شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز