آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا تا نیمه اردیبهشت ۹۹ در استان بوشهر + تفکیک شهرستانها

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۸:۰۰:۴۱
کد خبر: ۹۹۷۴۰۹
آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا تا نیمه اردیبهشت ۹۹ در استان بوشهر + تفکیک شهرستانها
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بررسی یک بیمار، کانون جدیدی از بیماری در استان شناسایی شد و همه در قرنطینه کامل و استاندارد قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به افزایش ۲۳ نفر به تعداد مبتلایان ویروس کرونا، بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان تا امروز (دوشنبه ۱۵ اردیبهشت‌) ۲۹۰ نفر شامل ۱۶۰ مرد و ۱۳۰ زن است.

او ادامه داد: از ۲۳ بیمار جدید، ۱۴ مورد در بوشهر، ۴ مورد دیلم، ۳ مورد دشتستان، یک مورد گناوه و یک مورد جم به ثبت رسید که همه آن‌ها در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ۱۴ بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، آقایانی ۴۹، ۳۲، ۳۳، ۳۵، ۳۷، ۴۶، ۴۲، ۳۸، ۳۴، ۴۵، ۳۹، ۳۸، ۴۰ و ۴۱ که همه آن‌ها در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده و به جز یک نفر که در بیمارستان بستری است و دوره درمان خود را طی می‌کند بقیه در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته بر روی یک بیمار، کانون جدیدی از بیماری در استان شناسایی شد و همه در قرنطینه کامل و استاندارد قرار گرفتند.  هیچ‌کدام از این موارد دارای علائم بیماری نیستند و با مراقبت و غربالگری ردیابی و شناسایی‌شده‌اند.

او افزود: چهار بیمار جدید ساکن شهرستان دیلم سه آقای ۳۵، ۳۱ و ۲۴ ساله و خانمی ۳۳ ساله هستند که همگی از یک خانواده‌اند و سابقه مسافرت و تماس با مورد مثبت را داشته‌اند که در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

کشمیری ادامه داد: سه بیمار جدید ساکن شهرستان دشتستان خانمی ۳۷ ساله به همراه دختر ۹ ساله و پسر ۶ ساله‌اش هستند که سابقه تماس با مورد مثبت را داشته‌ و در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده‌اند و در مراقبت خانگی قرار دارند.

او گفت: بیمار جدید دیگر آقایی ۴۶ ساله ساکن شهرستان جم است که سابقه تماس با مورد مثبت را داشته و به صورت سرپایی در بیمارستان شناسایی‌شده است، و بیمار دیگر نیز آقایی ۲۶ ساله ساکن شهرستان گناوه است که در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده است. هر دو  این بیماران در مراقبت خانگی قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۹۰ نفر) تاکنون ۱۴۹ نفر بهبودیافته‌اند، ۱۲۴ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۶ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز