شهردار فردیس:

انتزاع کامل فردیس از کرج تسریع شود/ راه اندازی سامانه ۱۳۷ در آینده نزدیک

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۶:۱۰
کد خبر: ۹۹۸۸۶۸
انتزاع کامل فردیس از کرج تسریع شود/ راه اندازی سامانه ۱۳۷ در آینده نزدیک
شهردار فردیس گفت: مهمترین موضوع در عملیات انتزاع فردیس از کرج، انتقال صنوف و املاک فردیس به نام شهرداری است.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد خسروزاده با اشاره به اینکه روند انتزاع فردیس از کرج در حال انجام است، اظهار کرد: میادین میوه و تره بار موجود در محدوده فردیس از سوی شهرداری کرج به شهرداری فردیس تحویل داده شدند و اکنون حوزه مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری فردیس در حال مطالعه برای ساماندهی، بازسازی و بازگشایی بازار های نیمه تعطیل است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشتر اقدامات مربوط به انتزاع کامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس از کرج انجام شده است، اضافه کرد: اکنون مهمترین اقدام در دستور کار شهرداری فردیس دررابطه با انتزاع از کرج، انتزاع املاک و مستغلات است.
خسروزاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با شهرداری کرج مبنی بر انتقال صنوف و املاک مربوط به فردیس به نام این شهرداری، بیان کرد: امید داریم هرچه سریعتر شاهد انتزاع کامل فردیس از کرج باشیم.
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس به زودی راه اندازی می شود، بیان کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولین شهرداری است که با راه اندازی آن، همشهریان علاوه بر گزارش معضلات شهری و تخلفات ساختمانی، می توانند در رابطه با نحوه پاسخگویی کارکنان شهرداری، انتقادات و پیشنهادات خود را با سامانه ۱۳۷ درمیان بگذارند.
به گفته وی، افزایش سرانه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر به طور اولویت بندی در دستور کار مدیریت شهری فردیس است و درصدد هستیم با اولویت مناطق کم برخوردار نسبت به افزایش این سرانه ها اقدام کنیم.
شهردار فردیس با اشاره به اقدامات لازم در راستای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بدون همکاری شهروندان میسر نیست؛ در این راستا از همشهریان عزیز می خواهیم تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مدیریت شهری را در پیشگیری از ویروس کرونا همراهی کنند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز