معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز:

ویروس کرونا زمینه ساز درخشش البرز در سطح ملی شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۴:۱۶
کد خبر: ۹۹۸۸۸۱
ویروس کرونا زمینه ساز درخشش البرز در سطح ملی شد
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ویروس کرونا موجب شد که دانشگاه تازه تاسیس علوم پزشکی البرز بسیار خوش بدرخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛  دکتر نوری سپهر در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا  کمیته علمی مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزکی البرز تشکیل شد و در تمام حوزه های تحقیقی، تشخیصی، پیشگیری، درمان و آمار و اپیدمیولوژی فعالیت های بسیاری انجام شده است.

وی افزود: تا کنون 30 طرح تحقیقاتی در خصوص مقابله با کرونا در حال انجام است و 10 طرح در حال مراحل اخذ کد اخلاق است.
نوری سپهر خاطر نشان کرد: برخی تحقیقات و پژوهش های ما نیز ملی و بین المللی است ، سازمان بهداشت جهانی در چند کشور در حال تست مطالعات بالینی چند قلم دارو ماستکه یکی از آنها جمهوری اسلامی ایران است که این دارو ها در استان البرز نیز برای بیماران تجویز می شود.
وی عنوان کرد: یکی از طرح های ملی مقابله با کرونا پلاسمادرمانی است که به خوبی در حال اجرا ست و سلول درمانی نیز در قالب یک طرح تحقیقاتی انجام میدهیم . 
معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز با تاکید براینکه فعالیت های مشترک خوبی با مراکز علمی و تحقیقاتی کشور که در استان البرز حضور دارند مثل سرم سازی رازی، انستیتو پاستور، سازمان انتقال خون و دیگر مراکز دانشگاهی در حال انجام است  گفت: ویروس کرونا موجب شد که دانشگاه تازه تاسیس علوم پزشکی البرز بسیار خوش بدرخشد و امیدواریم بتوانیم با بنیان های علمی این بیماری را شکست بدهیم.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز