برای حفظ آمادگی تمرینات خود را در خانه دنبال می‌کنم

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۹۹۲۷۱
برای حفظ آمادگی تمرینات خود را در خانه دنبال می‌کنم
ملی‌پوش خراسانی رشته‌‌های دارت و پتانک پیوند اعضا گفت: به دنبال افتخارآفرینی در مسابقات جهانی 2021 پیوند اعضا در رشته پتناک هستم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اشرف مرادی که در مسابقات جهانی پیوند اعضا در رشته پتانک مدال طلا را در کارنامه خود دارد در خصوص شرایط تمرینی‌اش از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: خوشبختانه با موافقت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از زمان شیوع ویروس کرونا در مرخصی به سر می‌برم و تمام تمرینات خود را خانه دنبال می‌کنم.

وی ادامه داد: تمرینات خود را در دو رشته دارت و پتانک دنبال می‌کنم و امیدوار هستم هرچه زودتر از شر این ویروس خلاص شویم تا بتوانیم در مکان‌های ورزشی تمرینات خود را دنبال کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: برای مسابقات کشوری و جهانی 2021 خود را آماده می‌کنم، باید این موضوع را اشاره کنم که ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا در مسابقات جهانی می‌توانند در 5 رشته همزمان شرکت کند.مسابقات جهانی در سال 2021 در کشور آمریکا برگزار خواهد شد.

وی در خصوص رشته پتانک عنوان کرد: رشته پتانک، رشته جدید در ایران است که علاقه‌مندان زیادی در کشور دارد، خوشبختانه در مسابقات جهانی سال گذشته که در کشور انگلیس برگزار شد در بخش انفرادی مقام قهرمانی و در بخش دوبل نایب قهرمان این مسابقات را کسب کردم.

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی،روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم ولی با این حال تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم در مسابقات جهانی 2021 بهترین مقام را از آن خود کنم. باید این موضوع را اشاراه کنم که بیماران خاص و پیوند اعضا نیاز به حمایت دارند که امیدوارم شاهد این حمایت از تمام مسئولین و خیرین باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز