فرماندار شهرستان شاهین‌شهر ومیمه خبر داد:

آغاز به کار باشگاه‌های ورزشی وآموزشگاه‌های زبان

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۹:۳۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۰۵۰۷
آغاز به کار باشگاه‌های ورزشی وآموزشگاه‌های زبان
فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: مقرر شد ورزش‌های انفرادی و باشگاه‌های ورزشی و همچنین آموزشگاه‌های زبان، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و همه مراکز آموزشی در سطح شهرستان، دوباره شروع به فعالیت کنند.

 

به گزارش خبرگزای برنا از اصفهان،اسفندیار تاجمیری در نشست مقابله با کرونا،با اشاره به بازگشت پلکانی اصناف و مشاغل به حالت عادی،‌ گفت: همه اصناف، مجموعه‌های فرهنگی، آموزشی، تولیدی، حوزه‌های علمیه، خوابگاه‌های دانشجویی و کلیه مکان‌هایی که بصورت پلکانی بازگشایی می‌شوند موظف به رعایت تمامی موازین بهداشتی می‌باشند. و ضمن برخورد قانونی با خاطیان از ادامه فعالیت منع می‌شوند.

وی افزود: در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی و بازگشت خطر، ضمن برخورد قانونی با خاطیان از ادامه فعالیت منع می‌شوند و بازگشت محدودیت‌ها دور از ذهن نیست.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام خبر بازگشایی باشگاه‌های ورزشی و موسسات آموزشی افزود: مقرر شد ورزش‌های انفرادی و باشگاه‌های ورزشی و همچنین آموزشگاه‌های زبان، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و همه مراکز آموزشی در سطح شهرستان، دوباره شروع به فعالیت نمایند.

وی تصریح کرد: صحن‌های روباز حرم‌های متبرکه از یک ساعت پس از اذان صبح تا یک ساعت قبل از اذان مغرب، بدون ازدحام جمعیت و برگزاری مراسم مجاز به فعالیت هستند.

تاجمیری با تشکر از همدلی و کمک‌ تشکل‌های مردمی در تهیه اقلام بهداشتی افزود: با توجه به اشباع شدن اقلام بهداشتی در شهرستان، الزامی به فعالیت تشکل‌ها در این راستا وجود ندارد.

فرماندار به جانمایی و آغاز به کار صنف فلافل‌فروش‌های شاهین‌شهر در کمپینگ گردشگری این شهر هم اشاره کرد و گفت: صنف فلافل‌فروشان با رعایت همه‌ ضوابط بهداشتی و با نظارت شبکه ‌بهداشت می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

تاجمیری با تشکر از تلاش‌های بی‌وقفه مدافعان سلامت و کادر درمان افزود: کرونا هنوز تمام نشده و هوشیاری مردم در جهت پیشگیری و رعایت ضوابط بهداشتی، همچنان باید ادامه پیدا کند و با توجه به بازگشایی اکثر اماکن، رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید بیشتر توسط مردم مورد توجه قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز