بسته خبری انتظامی اصفهان؛

کشف ۴ تن عسل تقلبی در اصفهان/ ۵۲ هزار انواع نخ سیگار قاچاق در برخوار کشف شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۲۱۱۷
کشف ۴ تن عسل تقلبی در اصفهان/  ۵۲ هزار انواع نخ سیگار قاچاق در برخوار کشف شد
مهمترین اخبار انتظامی استان اصفهان را در بسته خبری امروز بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه در یک کارگاه، عسل تقلبی تهیه می‌شود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۸ شهر  اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران انتظامی و نمایندگان اداره غذا و دارو به محل اعزام شدند.

سرهنگ خدادوست ادامه داد: در بازرسی از این کارگاه ۴ تن و ۱۴۰ کیلو عسل تقلبی که به صورت غیر بهداشتی تهیه شده بود و ۹۹۰ کیلو گلوکز صنعتی و ۲ مخزن ۵۰۰ لیتری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: یک وانت نیسان نیز توقیف و متهم پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۵۲ هزار انواع نخ سیگار قاچاق در برخوار

سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اعلام این خبر، افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در یک واحد صنفی در امر تهیه و توزیع سیگار قاچاق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران بخش انتظامی شهر "حبیب آباد" این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به حساسیت موضوع در راستای برخورد با عناصر توزیع اقلام قاچاق بلافاصله اکیپی از ماموران به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر فعال و در بررسی‌های انجام شده مغازه مذکور شناسایی شد.

سرهنگ براتی اظهار داشت: با هماهنگی‌های قضائی انجام شده در بازدید از این واحد صنفی ۵۲ هزار انواع نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در این رابطه صاحب مغازه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ غلامرضا براتی با اشاره به اینکه قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، گفت: حمایت از تولید داخلی و اشتغال نقش موثری در کاهش بیکاری نیروی جوان و پرتوان در جامعه دارد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در شاهین شهر

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی و سرقت از منازل در حال ساخت در شهرستان شاهین شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام اقدامات تخصصی موفق شدند، ۲ سارق حرفه‌ای و ۲ مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان در بازجوئی‌های تخصصی پلیس به ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل در حال ساخت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری عامل کلاهبرداری از طلافروشی در برخوار

سرهنگ غلامرضا براتی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار، حین انجام ماموریت بازدید و آموزش طلافروش‌های سطح شهر با شکایت یکی از طلافروش‌ها مبنی بر کلاهبرداری فردی از وی مواجه شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکی مشخص شد فرد کلاهبردار با سؤ استفاده از مشغول بودن صاحب طلافروشی به مراجعان دیگر در یک لحظه با استفاده از تراکنش‌های قبلی دستگاه کارت خوان یکی از رسید‌های قبلی را به جای مبلغ قابل پرداخت تهیه و به فرد شاکی ارائه کرده و او نیز بدون توجه به تاریخ رسید یک قطعه سکه الیزابت به مبلغ ۵۱ میلیون ریال را به فرد کلاه بردار تحویل داده و بعد از رفتن وی از محل متوجه این کلاه برداری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: پس از اظهارات صاحب طلافروشی، ماموران بلافاصله وارد عمل شده و پس از باز بینی دوربین مداربسته مغازه و شناسایی هویت فرد کلاه بردار، با اقدام به موقع و سریع وی را در کمتر از ۳۰ دقیقه هنگام خارج شدن از مغازه‌ای دیگر دستگیر کردند.

سرهنگ براتی گفت: در بازرسی از کیف همراه متهم یک عدد سکه الیزابت، تعدادی کارت بانکی و مدارک با هویت‌های مختلف و ۲ قبضه چاقو نامتعارف کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت، نزاع و صدورچک بلامحل است عنوان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد کلاه بردار برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: به صاحبان صنوفی که از دستگاه‌های کارت خوان استفاده می‌کنند توصیه می‌کنیم در هنگام استفاده مشتریان از دستگاه به انجام مراحل تراکنش نظارت کافی داشته باشند، پیش فرض منوی دستگاه کارت خوان خود را تغییر دهند، و پس از دریافت رسید حتماَ مبلغ، تاریخ و موفقیت تراکنش را به صورت دقیق بررسی نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز