امام جمعه موقت اصفهان:

رئیس جمهور مواضع بسیار شفاف علیه آمریکا دارد

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۴:۵۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۷۲۷۸
رئیس جمهور مواضع بسیار شفاف علیه آمریکا دارد
امام جمعه موقت اصفهان گفت:در حالی که رئیس جمهور مواضع بسیار شفاف علیه آمریکا دارد؛ اما برخی مسئولین استان ها حاضر به پای گذاشتن رو پرچم آمریکا نیستند .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی،در خطبه‌های دومین نماز جمعه بعد از کرونا در اصفهان اظهار کرد:مردم راضی به برهم زدن آرامش توسط مسئولین نیستند. از همین رو اگر می‌خواهید افرادی را عزل کنید کسانی که در مدیریت های استان حاضر به پای گذاشتن رو پرچم آمریکا نیستند را عزل کنید.

وی ادامه داد:شکر خدا نماز عبادی سیاسی جمعه بعد از چندین هفته وقفه به دلیل شیوع کرونا دوباره بر پا شد. توصیه می‌کنم مردم پروتکل های های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا به لطف الهی شاهد از بین رفتن این بیماری باشیم.مردم نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا به لطف الهی شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم.

آیت‌الله مهدوی گفت:در این مدت بروز بیماری کرونا گروهی دیگر به جمع ایثارگران پیوستند  کادر پزشکی که شاهد خدمات آنها برای کشور بودیم؛ ستاد های مردمی مقابله با کرونا که متشکل از اقشار مختلف، جوان های متدین و بسیجی و طلاب بودند و شبانه روز در جهت خدمت به مردم فعالیت می‌کردند همچنین نیروهای مسلح (سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی)نیز در این کمک های مؤمنانه خدمت کردند که در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: سودجویان و دشمنان به فکر سوء استفاده از زنان هستند؛ به برادران و خواهران توصیه می‌کنم که دشمن بر مسائل زنان و دختران جامعه ما حساس است.

مهدوی افزود: دو سال قبل رهبر معظم انقلاب افول قدرت آمریکا را مطرح کردند و امروز شاهد این افول تدریجی هستیم. امروز قدرت نظامی و قدرت نرم آمریکا افول پیدا کرده است. اولین چالش آمریکا در مواجه با بیماری کرونا بود همانطوری که همواره شاهد هستیم آمار های شیوع بیماری در آمریکا در صدر جدول جهانی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بحران دوم در آمریکا که تظاهرات مردمی علیه نژاد پرستی است، بعد از کشتن بی رحمانه سیاه پوستان در آمریکا مردم این کشور به خروش آمدند و مقابل مقامات آن ایستادند و  پرچم های آمریکا را به آتش کشیدند وبحران سوم حال حاضر آمریکا شکست های پی در پی آمریکا در محور مقاومت است.

مهدوی گفت:مسئولین کشور باید آرامش را در کشور برقرار کنند. همواره دولتمردان در واپسین روز های ریاست خود به فکر عزل و نصب های همسو  با عملکرد خود هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز