بازگشت "خوب، بد، جلف ۲" به سینماهای اصفهان/آغاز به کار سینماها از فردا

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۷۸۴۹
بازگشت خوب، بد، جلف ۲ به سینماهای اصفهان/آغاز به کار سینماها از فردا
خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری، ساخته پیمان قاسم‌خانی،پس از بازگشایی سینماها در روز یکشنبه اول تیرماه به روی پرده می رود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،بازگشت فیلم"خوب، بد، جلف ۲"از گزینه‌های اکران نوروز ۹۹ بود که ۳۰ بهمن به مدت چهار روز بر روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت و از سوم اسفند به علت شیوع بیماری کرونا سینماها تعطیل شد.

ماجرای  فیلم"خوب، بد، جلف ۲"از این قرار است:گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی(فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و......

با توجه به فروش بالای قسمت اول این فیلم و حضور بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آییش و گوهر خیراندیش و همچنین سابقه درخشان پیمان قاسم‌خانی در عرصه طنز، به نظر می‌رسد خوب، بد، جلف ۲ بتواند در گیشه موفق باشد.

قاسم‌خانی پیش تر با اکران آنلاین این فیلم مخالفت کرد و گفت: تماشای کمدی در سالن سینما حال بهتری دارد و اینکه مردم همه با هم بخندند، یک تجربه دسته جمعی جذاب است. لذت فیلم کمدی دیدن در سینما برای شخص من بالاتر از هر چیز دیگری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز