پیام شهردار شاهین شهر به‌مناسبت هفته قوه قضائیه

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۸۸۹۸
پیام شهردار شاهین شهر به‌مناسبت هفته قوه قضائیه
حمیدرضا فرهنگ، در پیامی که به‌مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضاییه صادر کرد، به تجلیل از جایگاه خدمت‌‌رسانی در این عرصه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حمیدرضا فرهنگ با یادآوری هفته قوه قضائیه، گفت:  بزرگداشت این هفته، برای تکریم از تلاش‌های خالصانه قشر خدوم و متعهد این دستگاه مهم همچنین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید والامقام دکتر بهشتی و شهیدان این عرصه، فرصت مغتنمی است.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه به‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌‌های مهم این دستگاه می‌باشد.

شهردار شاهین‌شهر، متذکر شد: بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان و بخش‌های مختلف دستگاه قضایی است که به ‌صورت جدی به مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف برخواسته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

فرهنگ در پایان افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید ‌والامقام آیت‌الله دکتر بهشتی و شهیدان گرانقدر این عرصه، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به تلاشگران این دستگاه به خصوص قضات و کارکنان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شاهین‌شهر تبریک عرض نموده، ازخداوند سبحان برای تمامی این عزیزان سرافرازی و توفیق خدمت به همگان را مسألت می‌نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز