معرفی نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در مجامع و شوراهای استانی

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۹۰۳۹
معرفی نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در مجامع و شوراهای استانی
جلسه معرفی نمایندگان اتاق در مجامع و شوراهای استانی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مسعود گلشیرازی،  در این جلسه با بیان اینکه اتاق های بازرگانی به عنوان مشاور قوا در مجامع مختلف در سطح ملی و استانی عضویت دارند، افزود: اتاق ایران در بیش از صد مجمع عضویت داشته که در برخی مجامع صاحب حق رأی و در برخی دیگرعضو ناظر بوده و بعضا گزارش دهنده است. رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: اتاق بازرگانی اصفهان در بیش از 30 مجمع عضویت داشته ومسئولیت انتخاب نماینده مجامع نیز با هیات رئیسه اتاق می باشد.

وی گفت: نماینده اتاق درمجامع الزاما فعال اقتصادی بوده و به منظور مستند سازی اطلاعات جلسات مجامع و شوراهای استانی در کنارهر نماینده یک کارشناس به منظور تنظیم گزارش جلسات و برقراری تعامل با کمیسیون های اتاق حضور خواهد یافت.

گلشیرازی افزود: در همین راستا دبیرخانه دائمی نمایندگان اتاق در مجامع و شوراهای استانی به منظور تامین خوراک کمیسیون ها و برقراری ارتباط بیشتر با کمیسیون های ذیربط تشکیل شد.

مهدی خوروش، دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان نیز هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد وحدت رویه و هم افزایی بیشتر و هم راستایی عملکرد نمایندگان اتاق در مجامع و شوراهای استانی با اهداف اتاق بازرگانی بیان نمود.

روح اله میرزا امیری، مدیر امورکمیسیون ها و تشکل های اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان نیز پشتیبانی نمایندگان اتاق با استفاده از ظرفیت کارشناسان همراه، مدیریت دانش در این حوزه ، پیگیری مصوبات مرتبط با اتاق در جلسات مجامع و شوراها و ارایه گزارشات دوره ای به دبیر کل و رئیس اتاق را از اهم وظایف دبیرخانه دائمی نمایندگان اتاق در مجامع و شوراهای استانی عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز