پاسخگویی ۴ ساعته تلفنی شهردار به شهروندان از طریق اداره ارتباطات مردمی و سامانه ۱۳۷/ شهردار اصفهان ۴ ساعت به تماس شهروندان پاسخ داد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۹۲۶۳
پاسخگویی ۴ ساعته تلفنی شهردار به شهروندان از طریق اداره ارتباطات مردمی و سامانه ۱۳۷/  شهردار اصفهان ۴ ساعت به تماس شهروندان پاسخ داد
شهردار اصفهان با حضور در اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری به مدت 4 ساعت به صورت مستقیم شخصا پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت اله نوروزی در این برنامه با شنیدن نظرات، دغدغه ها، مشکلات و مسائل مختلف شهروندان، دستورات و پیگیری های لازم را نسبت به رفع آنها صادر کرد.

شهردار اصفهان پس از چهار ساعت پاسخگویی به شهروندان با بیان اینکه به دنبال اعلام عمومی و دعوت از مردم برای طرح سوالات خود، به مدت 4 ساعت پاسخگوی تلفنی شهروندان در اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری بودیم، اظهار کرد: در این گفت و گوی مستقیم تلفنی، پاسخگوی حدود 60 نفر از مردم با میانگین هر تماس 4 دقیقه بودیم.

قدرت اله نوروزی تصریح کرد: در حدود 100 تلفن دیگر نیز باقی ماند که به دلیل کمبود وقت امکان پاسخگویی مستقیم به این تعداد از شهروندان فراهم نشد اما در اولین فرصت پاسخ این دسته از شهروندان را خواهیم داد. ممکن است ادامه پاسخگویی ها از طریق برنامه ای مشابه در 137 باشد و یا اینکه با شهروندانی که موفق نشدیم به سوالات آنها پاسخ دهیم تماس گرفته خواهد شد.

وی پاسخگویی مستقیم به مردم را یکی از بهترین ابتکارات برای مطرح کردن مسائل و مشکلات مردم با شهردار ذکر کرد و افزود: پس از شنیدن درخواست های مردم دستورات لازم به مدیران مناطق، سازمان ها و بخش های مختلف شهرداری برای پیگیری امورات مردم صادر شده و موارد پیگیری می شود.  

شهردار اصفهان با اشاره به نظرات مردم در این گفت و گوی تلفنی، تاکید کرد: بیشتر نظرات و درخواست های مردم درخواست هایی است که به راحتی قابل حل است، برخی از این درخواست ها نیاز به طی تشریفات قانونی در مراجع دیگر دارد که این موارد را نیز در دستور کار قرار داده و شهروندان را راهنمایی می کنیم.  

وی گفت: امیدوار هستیم این گفت و گوی مستقیم با مردم و پیگیری حل مشکلات آنها موجب جلب رضایت بیشتر شهروندان شود. هر میزان دامنه ارتباط خود با مردم را توسعه داده و پیشنهادات و نقطه نظرات آنها را مورد توجه قرار دهیم به طور حتم جلب رضایت بیشتر مردم را خواهیم داشت.    

نوروزی با بیان اینکه فرآیندهای مختلفی برای ارتباط و گفت و گو با مردم در شهرداری فراهم است، بیان کرد: برنامه های هم اندیشی "اصفهان فردا"، حضور در مناطق و گفت و گوی مستقیم با مردم در قالب برنامه های ملاقات مردمی یا بازدیدهای سرزده، ارتباط از طریق سایت my.isfahan.ir، کانال های مختلف در فضای مجازی و ... از مواردی است که برای ارتباط شهردار با شهروندان در نظر گرفته شده و شهروندان بر حسب علاقه و دسترسی خود می توانند از آنها استفاده کنند. مجموعه این موارد فرصتی برای قشرهای مختلف شهروندان است تا از این روش ها برای برقراری ارتباط با ما استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با ارزیابی های کارشناسی که پس از این برنامه انجام می دهیم و در صورتیکه تشخیص داده شود پاسخگویی مستقیم تلفنی به مردم می تواند اثربخشی لازم را در راستای کمک به مردم داشته باشد این روند ادامه پیدا می کند، روند حضور در مناطق نیز ادامه خواهد داشت تا در نهایت بیشترین پاسخگویی را داشته باشیم.     

شهردار اصفهان عمده مشکلات و درخواست های مردم در تماس های تلفنی امروز را در حوزه های شهرسازی، صدور پروانه و ساخت و ساز ذکر کرد و افزود: سایر مسائل نیز مربوط به خدمات شهری از جمله نظافت و رفت و روب معابر بود، ‌قالب نیازهای مردم نیازهایی است که قابل رفع است اما برخی نیز به طور مستقیم توسط شهرداری قابل رفع نیست و در موضوعاتی مانند کمیسیون ماده پنج نیاز است دیگر دستگاه ها نیز نظر خود را اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز