رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

اعتراف سارق محتویات داخل خودرو به۳۱ فقره سرقت

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۲۵۹۸
اعتراف سارق محتویات داخل خودرو به۳۱ فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی استان، از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در عملیات کارآگاهان پایگاه شرق این پلیس و اعتراف وی به 31 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ" حسین ترکیان" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان ها و کوچه های منطقه شرق شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی محل های مورد سرقت، انجام تحقیقات علمی و تخصصی و استفاده از تجهیزات هوشمند موفق شدند هویت اصلی فردی که در این نقاط اقدام به سرقت می کرد را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت محتویات داخل خودرو است طی عملیاتی منسجم و هماهنگ با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به 31 فقره سرقت محتویات داخل خودروی پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان ها و کوچه های خلوت در ساعات پایانی شب اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان بیان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم، با قرار ندادن اشیای با ارزش و گران قیمت در داخل خودروی خود هنگام ترک به سارقان اجازه سوءاستفاده ندهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز