استاندار اصفهان:

اگر به بیماری کرونا مبتلا شوم با صراحت به شهروندان اعلام میکنم

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۵۷۹۷
اگر به بیماری کرونا مبتلا شوم با صراحت به شهروندان اعلام میکنم
استاندار اصفهان گفت: اگر به ویروس کرونا مبتلا شوم، قطعا به شهروندان اعلام خواهم کرد و برای رعایت حال مراجعین به قرنطینه خواهم رفت.

روز گذشته اخباری مبنی بر ابتلای استاندار اصفهان به کرونا در فضای مجازی منتشر شد که حجت الله غلامی، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان ضمن تکذیب این خبر گفت: متاسفانه شایعه در فضای مجازی زیاد است و استاندار اصفهان به بیماری کویید19 مبتلا نشده و  هم اکنون در دفتر خود در استانداری اصفهان هستند.

همچنین استاندار اصفهان در مصاحبه تلویزیونی با صدای و سیمای اصفهان ضمن اعلام صحت و سلامتی خود گفت: اگر به ویروس کرونا مبتلا شوم، قطعا به شهروندان اعلام خواهم کرد و برای رعایت حال مراجعین به قرنطینه خواهم رفت.

وی همچنین با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داد: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی دستها خطر ابتلا به بیماری کاهش پیدا میکند و کرونا نه ترس دارد و نه خجالت، اگر مبتلا شوم به صورت شفاف اطلاع رسانی میکنم.

گفتنی است حجت‌اله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی، حیدرقاسمی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان و سیدحسن قاضی‌عسگر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به بیماری کرونا مبتلا شده بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز