رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان :

مشارکت در «طرح جامع اصفهان» آینده شهر را تضمین می‌کند/ شهردار اصفهان مشارکت بیشتری داشته باشد

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۷۹۲۴
مشارکت در «طرح جامع اصفهان» آینده شهر را تضمین می‌کند/ شهردار اصفهان مشارکت بیشتری داشته باشد
یکی از برنامه هایی که در دست اجرا است، طرح تدوین طرح جامع اصفهان است که امیدوارم همه صاحب نظران در این زمینه بیش از گذشته دست اندرکاران و مسئولان را کمک کنند و مشارکت در این پروژه که آینده شهر را تضمین می کند و خطاهای احتمالی را کاهش می دهد داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سی امین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان فرازی از نامه امام علی(ع) به مالک گفت: شورای شهر ملجع و پناه مردم است و باید علاوه بر نظارت بر مدیریت مراقب حق شهر و شهروندی باشد.

وی افزود: کسی نباید برای صحبت با نمایندگانش ترسی داشته باشد و کسی هم حق ندارد شهروندی را نکوهش کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: هستند اندک کسانی که کار مردم را راه نمی اندازند و از سردرگمی مردم لذت می برند و این کار را نیز کنار نمی گذارند، بارها و بارها شهردار اصفهان کرامت مردم را مهم دانسته اند و خود کرامت مردم را اجرا می کند، ولی متاسفانه این عده ظاهراً دست بردار نیستند.

نصر اصفهانی اضافه کرد: ما وظیفه داریم الام مردم را التیام باشیم و نباید نمک بر زخم مردم بپاشیم، ما باید اقشار آسیب پذیر را یار و یاور باشیم.

وی تصریح کرد: از اداره بازرسی می‌خواهم که کارمندانی که دنبال گره گشایی از مردم هستند را شناسایی و تقدیر کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: توجه شهرداری اصفهان به ظرفیت های موجود در کشور و فرصت سازی از اتفاقات و ورود به حوادث غیر مترقبه مثل سیل و زلزله که نمونه آن هم پیوندی با شهر بنت سیستان و بلوچستان شاهد آن بودیم، است که نشان از مهمان نوازی مردم اصفهان داشت و امیدواریم از این فرصت ها نهایت استفاده را برای پیشبرد اهداف خود داشته باشیم .

نصر ادامه داد: مردم اندک اندک در جریان آنچه رخ داده قرار می گیرند و تلاش ما برای ایجاد امید بیشتر در شهر و شهروندان است .

وی افزود: یکی از برنامه هایی که در دست اجرا است، طرح تدوین طرح جامع اصفهان است که امیدوارم همه صاحب نظران  در این زمینه بیش از گذشته دست اندرکاران و مسئولان را کمک کنند و مشارکت در این پروژه که آینده شهر را تضمین می کند و خطاهای احتمالی را کاهش می دهد داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهردار اصفهان درخواست دارم طرح جامع را از خود بدانند و بیش از گذشته با آن همکاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز