حجت الاسلام معتمدی:

تقویت روحیه جهادی و بسیجی بین کارمندان و بسیجیان اداره کل

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۹۴۲۰
تقویت روحیه جهادی و بسیجی بین کارمندان و بسیجیان اداره کل
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر لزوم تقویت، تعمیق و توسعه روحیه جهادی و بسیجی بین کارمندان و بسیجیان اداره کل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در دیدار فرمانده بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر لزوم تقویت، تعمیق و توسعه روحیه جهادی و بسیجی بین کارمندان و بسیجیان اداره کل گفت: لازم است پایگاه بسیج اداره کل نسبت به پایگاه بسیج سایر ادارات فعال‌تر و پویاتر بوده و همواره تلاش کند تا برنامه‌های نو و جدیدی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر لزوم بهره مندی از ظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر که در بین بسیجیان ادارات نیز وجود دارند برای اجرای برنامه‌های فرهنگی تاکید و خاطرنشان کرد: ظرفیت و توانمندی اصحاب فرهنگ و هنر برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ایجاد موج فرهنگی موثر و کارساز است.

وی تصریح کرد: از ظرفیت سایر اقشار که به صورت بالقوه در ادارات استان وجود دارد استفاده نموده و ضمن شناسایی آنان و جریان سازی نسبت به برگزاری برنامه‌های استانی در حوزه فرهنگ و هنر اقدام نموده و این ظرفیت را بالفعل نماییم.

سرهنگ محسن اصلانی فرمانده بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز در این دیدار با تشریح وظایف بسیج کارمندان بر ضرورت تقویت و توسعه ارتباط بین دو مجموعه تاکید کرد.

خاطرنشان می‌شود، دیدار فرمانده بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی فرمانده پایگاه بسیج شهید آوینی اداره کل و قاسم امید فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهید رجایی در دفتر مدیرکل انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز