قلعه نویی:

مقصر فراز و نشیب های تیم سپاهان من هستم

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۳۵۵۵
مقصر فراز و نشیب های  تیم سپاهان من هستم
ما راه را خیلی خوب رفتیم ولی فراز و نشیب هایی در راه برای ما بوجود آمد که عمده مقصر آن خود من هستم چون در هرحال باشگاه و هیئت مدیره مواردی و درخواست هایی که مورد نیاز بوده را انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دیدار مدیر عامل فولاد مبارکه با تیم سپاهان ضمن تشکر از مدیرعامل فولاد مبارکه ،هیئت مدیره و هیئت همراه، در خصوص چند هفته باقیمانده از فصل گفت: سپاهان تیم بزرگی است و افتخارات بزرگی دارد و تنها تیمی است که در جام باشگاه های جهان بوده و از این جهت مسئولیت عظیمی بر دوش ما است و ما راه را خیلی خوب رفتیم ولی فراز و نشیب هایی در راه برای ما بوجود آمد که عمده مقصر آن خود من هستم چون در هرحال باشگاه و هیئت مدیره مواردی و درخواست هایی که مورد نیاز بوده را انجام داده اند.

وی ادامه داد: فوتبال غیر قابل پیش بینی است و اتفاقاتی مانند تیم بارسلونا که در زمین خودش قهرمانی را از دست می دهد این مسئله را تائید می کند .تنها نگرانی ما این بود که ما مزد زحماتمان را نگیریم . ولی ان شاءالله در این 5 بازی باقیمانده چه در لیگ و چه در جام حذفی و جام باشگاه های آسیا شما یک سپاهان متفاوتی را به لطف خدا خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ضمن تشکر از مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این نکته که کارگران شرکت فولاد مبارکه، مدیر عامل این شرکت را دوست دارند و نسبت به ایشان اظهار لطف می کنند نشان از این دارد که ایشان راه را درست رفته اند و رضایت نیروی انسانی، مهمترین دستاوردی است که ایشان در این مجموعه بدست آورده است و ما نیز به نوبه خود قول می دهیم که شرمنده طرفداران و آقای عظیمیان نشویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز