پایان فیلمبرداری «از طرف لیلا»/ فعالیت هنری در فضای ارزشی و دفاع مقدس فرصتی است که باید از آن استفاده شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۰۴۹۷
پایان فیلمبرداری «از طرف لیلا»/ فعالیت هنری در فضای ارزشی و دفاع مقدس فرصتی است که باید از آن استفاده شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در بازدید از مرحله فیلم برداری فیلم کوتاه «از طرف لیلا» گفت: فعالیت هنری در فضای ارزشی و دفاع مقدس فرصت بسیار مغتنمی است که باید قدر آن دانسته از آن استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی در بازدید از مرحله فیلم برداری فیلم کوتاه «از طرف لیلا» با تشکر از فعالیت‌های انجام شده برای ساخت این فیلم گفت: زمانی که یک فیلم با مولفه‌های ارزشی تاریخی و مذهبی ساخته شود برای مخاطب تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اثرگذاری فیلم و نمایش بر مخاطب خاطرنشان کرد: شاید مطالبی که یک سخنران مطرح می‌کند از ذهن مخاطب فراموش شود اما مفاهیمی که در قالب یک فیلم سینمایی و یک نمایش منتقل می‌شود ماندگار خواهد بود بنابراین فعالیت هنری در فضای ارزشی و دفاع مقدس فرصت بسیار مغتنمی است که باید قدر آن دانسته از آن استفاده شود.

فیلم کوتاه «از طرف لیلا» به کارگردانی مجتبی اسپنانی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان با موضوع دفاع مقدس در اصفهان در حال فیلم برداری است.

در خلاصه داستان «از طرف لیلا» آمده است: لیلا برای شناسایی جنازه شهیدی که تنش سوخته به پادگان حومه شهر می‌رود .«از طرف لیلا» جزو  تولیدات  مصوب شورای تولید  انجمن سینمای جوانان است.

برخی عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتند از:

نویسنده، کارگردان : مجتبا اسپنانی، مدیرفیلمبرداری: صادق داوری، صدابردار: علی کاظمی‌نژاد، صداگذار: سعید بهرامی،  تدوین: مانا میهن، بازیگران: متین سلیمانی، حجت الله نجف‌پور، طراح صحنه: فرهاد نصر، طراح گریم: نفیسه علیزاده، اصلاح رنگ و نور: احمد تیموری، برنامه‌ریز: امین قشقاییان، دستیار کارگردان: امیرمهدی خادم، عکاس: شیوا رضایی، منشی‌صحنه: حسام اردلان، جانشین تولید : ارسلان سلطانی،  تهیه‌کننده : انجمن سینمای جوانان ایران، مجتبی اسپنانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز