عضو شورای اسلامی شهر:

آقای شهر؛ در اصفهان مناطق کم برخوردار هم داریم

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۱۴۵۷
آقای شهر؛ در اصفهان مناطق کم برخوردار هم داریم
عضو شورای اسلامی شهر گفت: ما اصلاح‌طلبان شعار دادیم که "رویایی برای اصفهان داریم" و بر توجه به جوانان و بانوان هنگام انتخابات تاکید کردیم؛ نمی‌شود فقط حرف زد و با عمل خود شعارهایی که می‌دهیم را نشان ندهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، پورمحمد شریعتی نیا صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و پنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ، اظهار کرد: در جریان انفجار بیروت، شهرداران کلانشهرهای کشور برای کمک به این شهر اعلام آمادگی کردند، اما جناب آقای شهردار اصفهان ما مناطق کمتر برخوردار هم داریم ، حصه جنوبی و شمالی ارزنان، شهرک ولیعصر و ....همه این محلات، محلاتی هستند که بدون سیل و زلزله سیلزده و زلزله زده هستند، بیشتر به این محلات توجه شود.

وی افزود: من هنگام انتخابات هیئت رئیسه، به آقای ملت پیام دادم و از وی خواهش و تمنا کردم که برای تصدی نایب رئیسی شورای شهر نامزد شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ما اصلاح‌طلبان شعار دادیم که "رویایی برای اصفهان داریم" و بر توجه به جوانان و بانوان هنگام انتخابات تاکید کردیم؛ نمی‌شود فقط حرف زد و با عمل خود شعارهایی که می‌دهیم را نشان ندهیم.

شریعتی نیا اضافه کرد: از آقای ملت به عنوان چهره‌ای جوان برای نایب رئیسی شورا دعوت کردم و درحالی که نامزد سخنگویی شورا نیز بودم، به دلیل نامزدی خانم روشن، با رویکرد تحقق شعار توجه به بانوان شهر، از نامزدی برای این منصب کناره‌گیری کردم.

وی تاکید کرد: به این اقدامات خودم مباهات می‌کنم و هیچگاه از این تصمیم پشیمان نخواهم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز