مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

سازمان اوقاف به دنبال شیوه‌های نوین استعدادیابی است

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۲:۰۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۴۰۸۸
سازمان اوقاف به دنبال شیوه‌های نوین استعدادیابی است
مدیرکل اوقاف استان اصفهان ضمن اشاره به چهل وسومین دوره از مسابقات قرآن کریم استان اصفهان گفت: سازمان اوقاف در صدد روش‌های نوین برای استعدادیابی و جذب است که نه تنها در روزهای محدود مسابقات بلکه در طول سال نیز مستعدین قرآنی را شناسایی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان گفت: مراحل قبلی از این مسابقه در سطح شهرستان‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده و با توجه به ساعت‌های مشخص شده برای حضور متسابقین، تجمع و ازدحام نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تمام نکات بهداشتی از جمله وسایل مورد نیاز پیش بینی شده و نظارت به طور مستمر شکل خواهد گرفت؛ بنابراین این دوره از مسابقه در دو روز ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه به ترتیب برای برادران و خواهران و با دستور العمل بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ریزشی در تعداد ثبت نامی‌های این دوره از مسابقات نداشته‌ایم، گفت: بر اساس ثبت نام انجام شده بالای ۹۰ درصد از متسابقین حضور خواهند داشت و نسبت به دوره‌های قبل تعداد ثبت نامی‌ها کاهش نیافته است.

وی با بیان اینکه یکی از صحنه‌های متداول برای استعداد یابی قرآنی، مسابقات است، خاطر نشان کرد: بخش‌های آموزشی در طول سال توسط مراکز قرآنی و مردمی بهترین زمینه برای رشد نخبه‌های قرآنی است، البته سازمان اوقاف در صدد روش‌های نوین برای استعدادیابی و جذب است که نه تنها در روزهای محدود مسابقات بلکه در طول سال نیز مستعدین را شناسایی کند.

حجت الاسلام بلک یادآور شد: منتخبین این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت و در هر رشته از قرآن برگزیدگان جوایز نفیسی دریافت می‌کنند، علاوه بر این طرح‌های تشویقی هم در سطح استان تا روز گذشته برگزار و استقبال خوبی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز