استاندار اصفهان:

رفع موانع کسب و کار اولویت اول جلسات اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۰۲۰۷
رفع موانع کسب و کار اولویت اول جلسات اقتصاد مقاومتی است
استاندار اصفهان گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی با تاکید و اولویت قرار دادن بهبود فضای اقتصادی و کسب و کار، اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی در چهل و هشتمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استانداری اصفهان تاکید کرد: در این جلسات تمام همت اعضا و مدیران ستاد برای پیگیری موانع اجرانشدن مصوبات جلسات قبلی تا حصول نتیجه ممکن و تصویب طرح‌های جدید گذاشته می‌شود.

وی یکی از مصوبات پیشین این ستاد را "پلتفرم بانک زمان" عنوان کرد و گفت: این طرح در حضور معاون فناوری رییس‌جمهوری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مطرح شد و مورد تایید قرار گرفت.

استاندار اصفهان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مسیر دریافت مجوز از طریق بانک مرکزی اعلام شده که باید هرچه سریعتر پیگیری شود.

وی با بیان اینکه این طرح یک نوآوری در زمینه بهبود فضای کسب و کار و اقتصاد محسوب می شود گفت:  باید از طریق تمامی مجاری و دسترسی به مسوولان مربوطه برای دریافت مجوز این طرح اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز با اشاره به اینکه یکسری از طرح‌ها از سال ۹۰ به بعد بلاتکلیف مانده است گفت: تعیین تکلیف این طرح‌ها یکی از وظایف ستاد اقتصادی مقاومتی است.

حسن قاضی عسگر افزود: باید با پیگیری و رفع موانع موجود پیشرفت و اجرای این طرح‌ها؛ مانع دلسرد شدن فعالان اقتصادی و سرمایه‌گریزی از استان شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان نیز در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: در هر جلسه مصوبات جلسات قبل پیگیری می شود ونتیجه انجام و اجرای آن به اطلاع اعضای ستاد رسانده شود.

نعمت‌الله اکبری افزود: در این جلسه علاوه بر مصوبات دوره قبل، سه دستور جلسه شامل پلتفرم بانک زمان به عنوان طرح پیشنهادی استان اصفهان و رفع مشکلات طرح جامع منطقه نمونه گردشگری هزارچشمه که مربوط به سال‌های قبل است مورد بررسی قرار گرفت و تسریع در اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: بحث فضای کسب و کار در حوزه جهاد کشاورزی به منظور کوتاه کردن فرآیند اخذ مجوزها، حذف و تخفیف عوارضی که بر روی فعالیت‌های دامداری و کشاورزی است در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان افزود: همچنین سه طرح دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی شامل تولید سیمان استخوان ،پرینت‌های سه بعدی و فضای هوشمند کشت محصولات کشاورزی مورد تایید ستاد قرار گرفت که در جلسه آینده فرآیند تکنولوژی و فناوری آن به اطلاع اعضا رسانده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز