۵۰ پروژه عمرانی با حضور دکتر درویشی در لنجان به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۰۲۰۹
۵۰ پروژه عمرانی با حضور دکتر درویشی در لنجان به بهره‌برداری رسید
50 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان در شهرستان لنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ ایوب درویشی صبح امروز در سفر به شهرستان لنجان با گرامی داشت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: عاشورا الهام بخش همه آزادگان جهان است و تا عمق تاریخ باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای که دولت در سال گذشته و پیش رو با آن مواجه بوده است، افزود: خوشبختانه پروژه‌های خوبی در استان اجرا شده و در هفته دولت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با اشاره به شهرستان لنجان و ظرفیت‌های خوبی که در آن وجود دارد، ادامه داد: لازم است برنامه‌ریزی‌های خوبی برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این شهرستان انجام پذیرد.

وی همچنین با اشاره به شرایط حساس کشور و استان اصفهان در مواجهه با ویروس کرونا تصریح کرد: لازم است با حفظ پروتکل‌های بهداشتی زندگی عادی را به جریان انداخت.

در چهارمین روز هفته دولت و در جریان سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان به شهرستان لنجان، ۲۳ پروژه عمرانی شهر فولادشهر از جمله پارک پرنیان فولادشهر، مجموعه ورزشی روباز ایثار ۱ و ۲ و پارک محله آ۴ و ب۱ به بهره‌برداری رسید.

همچنین باند دوم راه روستایی الله آباد با طول ۲/۲ کیلومتر به بهره‌برداری رسید و با لکه‌گیری و روکش آسفالت محور ورنامخواست-سفید دشت به طول ۱۰ کیلومتر؛ این محور در اختیار مردم قرار گرفت.

افتتاح مزرعه پرورش مرغ نارو، افتتاح کارخانه تولید پودر هسته خرما و بهره‌برداری از خیابان پردیس سده لنجان به طول ۱۵۰۰۰ مترمربع از جمله دیگر پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان لنجان بود.

رونمایی از اطلس آماری شهر باغبهادران، بهره‌برداری از پارک باغ بهشت، افتتاح دو باند کندرو، دفع آب‌های سطحی شهری و پارکینگ نور شهدا از جمله پروژه‌های شهر باغبهادران بود که به بهره‌برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز